דיווח: ז'וז'ה מוריניו סירב להצעת ענק מהליגה הסינית

מוריניו
מוריניו | Gettyimages,footyheadlines

גואנגזו'ו אברגרנדה, שיאנית האליפויות בסופר ליג בסין, הציעה לפורטוגלי משכורת של 88 מיליון ליש"ט, בחוזה עתק שהיה מציב אותו בראש רשימת המאמנים המשתכרים בעולם, אך המאמן בחר לסרב לו

(גודל טקסט)

ז'וז'ה מוריניו סירב להצעת ענק מגוואנגז'ו אברגרנדה, שהייתה הופכת אותו למאמן המרוויח ביותר בעולם. הפורטוגלי שעבד לאחרונה במנצ'סטר יונייטד חוזר במשך תקופה ארוכה על ידי היריבה העירונית של ערן זהבי ודיא סבע, והיום (ראשון) פורסם כי סירב למשרת המאמן שהוצעה לו על ידי שו ג'יאיין, יושב הראש של אברגרנדה, שהציע למוריניו 28 מיליון ליש"ט ובונוסים לעונה.

למאמן אף ניתנה הזכות לבחור את אורך החוזה שלו בקבוצה שזכתה בשבע תארי אליפות רצופים, כשהאחרון הגיע ב-2017. שני הצדדים נפגשו בלונדון כדי לדון על המעבר האפשרי, אך מוריניו רוצה להמשיך לאמן ברמות הגבוהות, כפי שאמר פעמים רבות בעבר. לפני מספר שבועות הוזכר בתור מחליף אפשרי למסימיליאנו אלגרי ביובנטוס, אך עלויותיו הגדולות עצרו מהאיטלקים להמשיך למשא ומתן עמו.

מי שכן עשה את המעבר מהפרמיירליג ללינה הסינית הוא רפא בניטס, שרק לפני מונה למאמנה הרשמי של דליאן ייפאנג, אחרי שעזב את ניוקסאל לאחר שלוש שנים. מאמנה הנוכחי של אברגרנדה הוא פאביו קנאברו, שעזב את הקבוצה לפני מספר חודשים לטובת נבחרת סין, אך בחר מהר מאוד לחזור לקבוצה שאותה אימן לפני.

ז'וז'ה מוריניו. מעוניין להישאר בכדורגל האירופי (GettyImages)
ז'וז'ה מוריניו. מעוניין להישאר בכדורגל האירופי (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי