הפועל ב"ש השיקה את המדים החדשים, ממן בספק ללאצ'י

מיגל ויטור ושחקני ב"ש משיקים את המדים
מיגל ויטור ושחקני ב"ש משיקים את המדים | הפועל באר שבע, רשמי

מאמצים בקבוצה להכשיר את הקשר, שסובל מכאבים במפשעה ולא התאמן באופן סדיר במחנה בפולין. במועדון מחכים לשובה של הבעלים אלונה ברקת מחו"ל כדי להחליט בעניין שדרוג חוזהו של אלחמיד. וגם: התלבושת לעונת 2019/20

(גודל טקסט)
יומיים לאחר שחזרה ממחנה האימונים בפולין, הפועל באר שבע החלה אתמול (שבת) בהכנותיה לקראת משחקה הרשמי הראשון, שבו תפגוש במוקדמות הליגה האירופית את לאצ'י הלבנית, ביום חמישי הקרוב. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר למשחק את חנן ממן, שסובל מכאבים בשריר המפשעה, מה שמנע ממנו להתאמן באופן סדיר במהלך מחנה האימונים. במידה והקשר לא יהיה כשיר במאת האחוזים עד למשחק ביום חמישי, בקבוצה לא מתכוונים לסכן אותו ויאפשרו לו מנוחה.


בקבוצה מקווים כי הבלם חאתם אלחמיד יהיה כשיר למשחק. אלחמיד, שסבל במהלך מחנה האימונים בפולין מכאבים באזור האגן, מקושר לאלופת סקוטלנד סלטיק, שעוקבת אחר השחקן תקופה ארוכה. על רקע ההתעניינות של הסקוטים, בבאר שבע שוקלים לשדרג את חוזהו של הבלם, זאת לאחר שהבעלים אלונה ברקת תשוב מחופשה משפחתית באיי סיישל.


ועוד בבירת הנגב, היום השיק המועדון את מדי הקבוצה החדשים לעונת 2019/20. ניתן לראותם בסרטון שלהלן:





בנוסף, בבאר שבע ממתינים להתפתחויות במשא ומתן שמנהלים נציגו של הקשר הסלובקי אריק סאבו מול פנאתינייקוס ואריס סלוניקי, אשר בוחנות אפשרות לצרף אותו. אם סאבו אכן יעזוב ליוון, לבאר שבע תהיה אפשרות לרשום במקומו זר שישי בסגל.


חן עזרא, שכבר סיכם את תנאיו במכבי נתניה, מנסה למצוא פיתרון למחלוקת בינו לבין הפועל באר שבע, כאשר השחקן אמנם הגיע להסדר מול המועדון לפיו יקבל פיצוי של ארבע משכורות, אך מבחינת באר שבע הספירה מתחילה מחודש יוני, בעוד השחקן מצפה כי ארבעת המשכורות יחושבו החל מיולי. עזרא כבר הסכים לוותר על סכומים גבוהים במסגרת המעבר לנתניה, כשחתם על חוזה של כ-100 אלף יורו לעונה בקבוצתו החדשה-ישנה ולמעשה ויתר על החוזה בבאר שבע המוערך בכ-250 אלף יורו בעונה.



בניגוד אליהם,  מי שכן חתם היום על חוזה הוא נתי אסקיאס, קשר קבוצת הנוער שיישאר במועדון גם בחמש השנים הבאות.




עשוי לקבל שדרוג בחוזה. חאתם עבד אלחמיד (דני מרון)
עשוי לקבל שדרוג בחוזה. חאתם עבד אלחמיד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי