צפו: 3:3 לארסנל נגד בורהאם, אייאקס גברה 2:5 על אנדרלכט

קארל אייטינג
קארל אייטינג | האתר הרשמי

קני סייף שחזר מהשאלה בסינסינטי קיבל הזדמנות בקבוצה המתחדשת אותה מאמן וינסנט קומפני, שבעצמו עלה בהרכב. צעירי התותחנים פגשו קבוצה מהליגה החמישית ויצאו עם תיקו בזכות צמד של המחליף טייריס ג'ון ג'וליוס

קבוצות: אייאקס ארסנל
(גודל טקסט)
עונת 2019/20 כבר בפתח, והקבוצות חוזרות לאט לאט מהפגרה למשחקי אימון לקראת תחילת המסגרות האירופאיות בשבועות הקרובים. היום (שבת) נערכו לא מעט משחקי אימון ברחבי היבשת, ביניהם בין אייאקס לאנדרלכט ובין אנטוורפן למאגדבורג. ליאור רפאלוב שותף אך לא כבש, והמשחק נגמר ב-1:1.



בורהאם ווד – ארסנל 3:3
התותחנים עלו עם הרכב של שחקני נוער, והצעירים הללו התקשו נגד הקבוצה שכמעט ירדה מה"נשיונל ליג", הליגה החמישית באנגליה, לליגה השישית. כבר תוך שלוש דקות כבש טיי מארש את השער הראשון לטובת בורהאם, ופיירו מיניולה הכפיל בדקה ה-15.


מאט סמית' בן ה-18 צימק עם שער נהדר (40), אבל עוד לפני הירידה להפסקה אדם מקדונל החזיר את היתרון הכפול למארחת. אלא בתחילת המחצית השנייה עלה לשחק טייריס ג'ון-ג'וליוס בשורות הקבוצה הלונדונית, והוא החזיר מיד עם צמד מהיר בדקות 60 ו-70 כדי לסיים את המשחק בשוויון. ארסנל הבוגרת תפתח את העונה ב-11 באוגוסט במשחק חוץ אצל ניוקאסל.


(צילום: טוויטר)
(צילום: טוויטר)



אייאקס – אנדרלכט 2:5
בהרכב אנדרלכט פתח קני סייף, שחזר לקבוצה הבלגית אחרי תקופת השאלה בסינסינטי מה-MLS. אבל הקבוצה אותה מאמן וינסנט קומפני – שגם פתח בעצמו – לא עמדה בפני ההולנדים שבעצמם עלו בעיקר עם שחקנים מקבוצת הנוער. דני דה ויט כבש פעמיים תוך שתי דקות (25, 27), ורק עם סיום המחצית הצליחו הבלגים להבקיע כשסידני סאם שם את הכדור ברשת.


אייאקס לא נבהלה, וכבשה עם תחילת המחצית השנייה כשקיק פיירי (48) ו-ויקטור ינסן (55) מעלים אותה ל-1:4. קלאס יאן הנטלאר (61) הפך את זה לחגיגה, כשרק שער של קארה אמבוג'י (67) לאחר קרן מונע מזה להפוך לתבוסה של ממש והמשחק נגמר ב-2:5.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי