גלבאן מרים ידיים: בית המשפט תובע 40 אלף שקלים נוספים

פדרו גלבאן
פדרו גלבאן | אודי ציטיאט

הרשויות חוששות מהיעלמותו של הארגנטיני, שלא מסוגל לעמוד בדרישה לאור היעדר אישור העבודה ומקורביו מספרים כי המצב הכלכלי בביתו קשה. ג'ורדי קרויף: "שטויות פוליטיות גוברות על השכל הישר"

(גודל טקסט)

פדרו גלבאן קרוב להרים ידיים במאבק לקבל את הסכמת הרשויות להישאר בישראל עם אישור עבודה. בית המשפט דורש ממנו ערבות נוספת של 40 אלף שקלים, סכום שהארגנטיני לא יכול לעמוד בו, שכן אינו רשאי לעבוד ללא אישור ומקורביו מספרים כי המצב הכלכלי בביתו קשה מאוד והמשפחה נעזרת בחברים.

הדרישה לערבות מבית המשפט היא בשל החשש שגלבאן ייטמע באוכלוסיה המקומית וייעלם, מה שנשמע משונה בהתחשב בהיותו דמות מוכרת כמעט בכל בית. רק לפני שבוע גייסו חבריו סכום של עשרת אלפים שקלים, מתוכם הקשר הקרואטי אנטוניו מרשיץ' העביר ממולדתו 4,000.

אתמול קיבל השחקן פנייה מהפועל אום אל פאחם לשחק בשורותיה רק כישראלי, מהלך שלא יכול לצאת לפועל ללא אישור השהייה בארץ. גם עירוני רמת השרון ומ.ס. כפר קאסם פנו לגלבאן, אך גם הן רוצות את שירותיו כישראלי בלבד. גורם המקורב אליו סיפר: "פדרו אוהב את ישראל, הבנות שלו קשורות לישראל ואינן מכירות דבר אחר. לגלבאן נותר רק הכבוד ואם לא תהיה חשיבה אחרת במשרד הפנים, יהיה עצוב לראות שחקן כזה מגורש מהמדינה".

ג'ורדי קרויף התייחס גם הוא לפרשה: "חיית בישראל, תרמת לספורט בישראל, שילמת מסים בישראל, הילדים שלך נולדו בישראל. אך בסופו של דבר נראה כי תפקיד מתעלה על כל דבר אחר. שטויות פוליטיות גוברות על השכל הישר, ועל מה שצריך לעשות מבחינה אנושית".

מרים ידיים. פדרו גלבאן (יח
מרים ידיים. פדרו גלבאן (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי