ליברפול נגד ה-VAR: "גם שחקנים בברייטון יגידו שלא היה פנדל"

האלופה ספגה בתוספת הזמן, הקפטן ג'ורדן הנדרסון תקף: "הייתי מעדיף לשחק בלי המערכת הזו, אנחנו כל הזמן מדברים על דברים שקרו ולא על כדורגל". קלופ העניק ראיונות אמוציונליים והתייחס לתגובה הכועסת של סלאח

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול שוב מוצאת את עצמה נענשת בעקבות שימוש ב-VAR. הקבוצה של יורגן קלופ עלתה בהרכב חסר מאוד למשחק החוץ נגד ברייטון ולמרות הכל נכנסה לתוספת הזמן ביתרון 0:1, במשחק בו שני שערים לזכותה נפסלו על ידי ה-VAR ומנגד ברייטון החמיצה פנדל כבר בפתיחה, אבל בדק ה-91 זיהה צוות שופטי המסך עבירה של אנדי רוברטסון ברחבה, ברייטון ניגשה לפנדל נוסף ופסקל גרוס הכניע את אליסון כדי לקבוע 1:1 ב"אמקס".

ליברפול כבר עם מעידה רביעית העונה ב-10 משחקים בלבד, אבל לאור ההרכב שפתח איתו אתמול קלופ – בהגנה פתחו נתניאל פיליפס ונקו וויליאמס הצעירים, טקומי מינאמינו עלה במקום סאדיו מאנה וכמובן שלקבוצה רשימת פצועים ארוכה שכוללת בין השאר את טיאגו אלקנטרה, וירג'יל ואן דייק וג'ו גומז, גם אוהדי המייטירדס מקבלים בהגנה את המעידה המפתיעה ובעיקר הדרמטית.

הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שהתאושש מפציעה ועלה מהספסל, תקף את השימוש ב-VAR: "זו בעיה גדולה מאוד מבחינתי. אנחנו כל הזמן מדברים על דברים שקרו ולא על כדורגל – אם זה היה תלוי בי, הייתי מעדיף לשחק בלי ה-VAR, כן. אני לא חושב שהעבירה הזו הייתה שווה פנדל וגם לפחות ארבעה או חמישה שחקני ברייטון יגידו את אותו הדבר. אני רק רוצה לחזור שוב לשחק כדורגל בצורה נורמלית".

גם דני וולבק, חלוץ ברייטון שסחט את הפנדל בתוספת הזמן, הודה שזו הייתה "עבירה רכה" והמגן אנדי רוברטסון שביצע אותה צייץ: "אני תוהה מתי אלו שמשחקים את המשחק יביעו את דעתם! זה יום מאוד מתסכל, אבל מגיע כל הקרדיט לברייטון שהיא יריבה קשה מאוד".

לליברפול כאמור רשימת פצועים ארוכה ולפניה משחק קריטי בליגת האלופות מול אייאקס, שהפסד בו עוד עלול להותיר אותה מחוץ למפעל. קלופ אישר שטיאגו לא יחזור למשחק מול ההולנדים, אך לעומתו ג'ואל מאטיפ, שרק זכה למנוחה אתמול, צפוי לפתוח לצד פאביניו.

קלופ העניק ראיונות מאוד אמוציונליים אתמול אחרי המשחק ואף התווכח עם מספר מראיינים בסיום. כשנשאל אם ג"יימס מילנר נפצע גם הוא, אישר שהוא נפגע בהמסטרינג והוסיף: "מברך אתכם על כך", אמרה צינית כמובן בטענה על לוח המשחקים הצפוף, "כל הקבוצות סובלות מפציעות, אבל אני לא מבין איך אנחנו כל הזמן משובצים במשחק של שבת ב-12:30 (שעון אנגליה). קשה לשחק בשעות האלה ולנו זה קורה כל הזמן, אנחנו משחקים בימי רביעי וישר בשבת בצהריים שוב. אני לא בא בטענות, פשוט אומר את האמת וכמובן שזה מאוד מסוכן לשחקנים. למה כל הזמן בוחרים בנו לשחק בשבת ב-12:30?".

צפו ביורגן קלופ עוקץ את כתב "BT"

קלופ נשאל פעם נוספת על האפשרות לשנות עוד העונה את מספר החילופים לחמישה והבהיר: "החילופים נועדו אך ורק כדי לשמור על השחקנים, אבל זה לא לטובת הכדורגל. אם היה לי עוד חילוף לבצע, הייתי מוציא את רוברטסון כדי לשמור עליו ומכניס במקומו את קוסטס צימיקאס. זה לא היה חילוף כדי לשפר אותנו אם הייתי מבצע אותו, אלא רק כדי לשמור על רובו".

קלופ מתקשה להאמין שנשרק פנדל נוסף נגדו | Mike Hewitt/Getty Images

מוחמד סלאח, למשל, היה שחקן נוסף שהוחלף על ידי קלופ כדי לשמור עליו והוא נצפה זועם על הוצאתו. קלופ אמר על כך: "ביום שתראו את מוחמד סלאח יוצא ולא כועס על כך, תבינו שיש בעיה".

אחת מנקודות האור היא ללא ספק דיוגו ז'וטה. הפורטוגלי שהגיע מוולבס הקיץ שוב הצטיין ורשם את שערו החמישי העונה בפרמיירליג והוא עשה זאת בשמונה הופעות בלבד במדים האדומים – כמו רובי פאולר ובהופעה פחות אפילו מסלאח.

סלאח זעם, קלופ לא התרגש מהתגובה | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי