הפועל עכו לאז'ובל: "אינך רשאי להתאמן בשום קבוצה אחרת"

בן אז'ובל
בן אז'ובל | מאור אלקסלסי

החלוץ שהגיע לאימון הבכורה של הפועל חיפה נאלץ לשוב להתאמן עם הקבוצה מהלאומית וכעת מחכה להתפתחויות, מחירו מוערך בכ-400 אלף שקלים. גם החלטה לגבי לאלה תתקבל בסמוך ליציאה למחנה האימונים

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה את אימוניה ביום שלישי האחרון עם לא מעט סימני שאלה. במועדון אומנם הביעו שביעות רצון מחזרתו של עדן בן בסט ומצירופם של השוער יסמין בוריץ', בן והבה, אלי בלילתי וקווין טאפוקו, אבל המאמן חיים סילבס מעוניין לפחות בחלוץ זר נוסף ובמגן שמאלי שיגיע במקומו של חן דילמוני שאינו בתוכניות.

שחקן נוסף שהגיע לאימון הבכורה היה החלוץ בן אז'ובל, ששיחק בהפועל חיפה בעונה שעברה כמושאל מהפועל עכו עם אופציה לרכישה, אותה לא מימשו בכרמל. בימים האחרונים ניסו ראשי הפועל חיפה והפועל עכו להגיע להסדר חדש, אך זה טרם קרה ואנשי עכו הבהירו לחלוץ כי הוא מחויב לשוב לאימונים שלהם כל עוד לא יושג סיכום מול קבוצה אחרת. כפי שפרסמנו, בעכו יסתפקו בשל המצב בסכום העברה של 400 אלף שקלים וכעת מדובר בהחלטה של יואב כץ.

חלוץ נוסף שחזר להתאמן אצל האדומים הוא מהראן לאלה, שלא שיחק בשנתיים האחרונות בגלל השעיה עקב שימוש בחומרים אסורים. כץ אפשר ללאלה לחזור להתאמן עם הקבוצה, אך עתידו ייקבע על ידי הצוות המקצועי בסמוך ליציאה למחנה אימונים בעוד עשרה ימים – עד אז הוא ייבחן בין השאר במשחקי אימון מול הפועל עכו והפועל רעננה.


לאלה. יצטרך להוכיח את עצמו אחרי שנתיים של השעיה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי