פרסום ראשון: הפועל ב"ש הציעה חצי מיליון יורו, גוטליב סירב לעבור

אדי גוטליב, אור אינברום
אדי גוטליב, אור אינברום | דני מרון

לספורט1 נודע שהפועל ת"א קיבלה הצעה נדיבה מבירת הנגב עבור הבלם, שמעדיף להישאר אם לא יזכה לעבור לקבוצה מעבר לים. ברוסיה דווח שאורנבורג על סף החתמתו, במועדון טענו שמדובר בהצעה מעליבה ושהמו"מ נמשך

(גודל טקסט)

פרסום ראשון: בכיר בהפועל תל אביב אישר הבוקר (רביעי) לספורט1 שאכן התקבלה במשרדי המועדון הצעה מהליגה הרוסית עבור אדי גוטליב, אולם שעוד בשבוע שעבר הייתה זו הפועל באר שבע שפנתה רשמית בניסיון לצרף את הבלם, אבל נדחתה דווקא על ידו.

הפועל באר שבע הגישה לא פחות מחצי מיליון יורו עבור רכישת הבלם, שבעצמו סירב להצעה והבהיר כי הוא מעוניין לעבור לשחק בליגה הרוסית, אחרת יישאר בהפועל תל אביב ויכבד את חוזהו המסתיים בתום העונה. הבכיר אמר לספורט1: "הייתה הצעה על סך חצי מיליון יורו מהפועל באר שבע, אבל גוטליב סירב".

הבוקר פורסם בתקשורת הרוסית כי "אדי גוטליב קרוב לחתימה באורנבורג", אלא שעל פי אותו בכיר מדובר ב"הצעה מעליבה, שלא עוברת את רף 200 אלף היורו". לפי הדיווח, הבלם בן ה-26, שחוזהו בהפועל תל אביב יסתיים ב-2020, יזכה לקבל את מבוקשו ולעבור לליגה הרוסית, לשורותיה הוא למעשה מנסה לעבור כשנתיים, לקבוצה שאת העונה האחרונה סיימה במקום השביעי המכובד, שלוש נקודות מהמקום השישי המוביל למוקדמות הליגה האירופית.

עם זאת, הפועל תל אביב אכן אישרה שמתנהל מו"מ, אבל גם הבהירה כי לא תהיה מוכנה לדון בהצעה הנוכחית ומצפה לקבל עבור גוטליב לפחות 300 אלף יורו. ברוסיה מדגישים שהעובדה שהוא מחזיק באזרחות רוסית – כך שלא ייחשב לזר – ומעוניין לעבור לליגה המקומית, תוביל לחתימתו בסופו של דבר.



גוטליב. שוב על סף מעבר לרוסיה? בינתיים סירב לב"ש (מאור אלקסלסי)

בעונה האחרונה רשם גוטליב 27 הופעות והיה משחקניה הבולטים של הפועל ת"א בעונת החזרה לליגת העל שהסתיימה עם מאבקים בפלייאוף התחתון, בו סיימו האדומים במקום השני. כידוע, בהחלט ייתכן שגוטליב יהיה אחד משני בלמים שיעזבו בקרוב, מכיוון שגם הסיטואציה מול אוראל דגני, הקפטן, מקשה מאוד על ראשי האדומים. רק היום אמר בכיר במועדון לספורט1: "דגני חייב להחליט אם הוא עוזב או נשאר". לגוטליב, בניגוד לדגני, אין סעיף שחרור, אולם בין הצדדים ישנה הסכמה עקרונית לפיה יימכר אם תתקבל הצעה נאותה מקבוצה רוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי