ויניסיוס: "עם הגעתו של אדן הזאר יהיה לי קשה יותר לשחק"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Gettyimages

הקשר הברזילאי מתכונן לאתגר הגדול - להשתלב בהרכב של ריאל גם בעונה הבאה, והעניק ראיון במולדתו: "אף אחד לא רוצה להפסיד אפילו באימון, ראמוס ובנזמה משקיעים יותר מכולם". וגם: בספרד ביקרו את היחס לבייל

(גודל טקסט)
ויניסיוס ג'וניור אמנם לא חלק מנבחרת ברזיל בקופה אמריקה, אך הקשר שרשם עונת בכורה נהדרת בריאל מדריד (שלושה שערים ותשעה בישולים), יכול ליהנות מחופשה רגע לפני האתגר הגדול שלו: להשתלב בקבוצה החדשה שבונים בבירת ספרד בעונת 2019/20. בראיון קצר ל"גלוב ספורט" במולדתו, הברזילאי הרעיף שבחים על קארים בנזמה וסרחיו ראמוס והוא בעיקר מודה: "הגעתו של הזאר תקשה עליי לשחק", אך הוא לא מוותר.


על תחילת דרכו בריאל מדריד: "כשהגעתי לספרד הייתי שחקן שונה לחלוטין ממה שאני היום. למדתי הרבה מהקבוצה, השתפרתי בזכות האימונים וגם בזכות המאמנים שעבדו איתי טקטית. אני חושב שאני מאבד פחות כדורים, משחק פחות בפזיזות ושליו יותר במשחק שלי". על ההבדלים בסגנון הכדורגל אמר: "בספרד הרבה עובדת יותר עם הכדור ומשחק ההגנה מסודר יותר".


האימונים בריאל מדריד: "אף אחד לא רוצה להפסיד אפילו באימונים, כולם רוצים להשתפר מדי יום. סרחיו ראמוס ובנזמה כבר השיגו המון בכדורגל, הם מעל גיל 30 – והם עובדים יותר קשה מכל אחד אחר". ויניסיוס נהנה לשחק עם בנזמה ובספרד ציינו לא אחת את שיתוף הפעולה בין השניים. הברזילאי אמר: "הוא יעץ לי מהיום הראשון ועזר לי, הוא תמיד חושב על אחרים".



ויניסיוס וזידאן (Gettyimages)


על העונה הבאה אמר: "עם הגעתו של אדן הזאר יהיה לי קשה יותר לשחק, אבל זו לא בעיה בשבילי, הכל תלוי בזינדין זידאן". כזכור, בעונה שעברה ויניסיוס שיחק בעיקר בכנף שמאל תחת המאמן סנטיאגו סולארי. בספרד תוהים איך ישתלב הקשר בן ה-18 במערך החדש והאם הוא מסוגל לשחק באותו הקצב גם בצד ימין.


בינתיים בריאל מדריד מתחילים לספור לאחור לקראת העונה החדשה 2019/20, ולפי ההערכות לא פחות מ-30 שחקנים ימריאו עם הקבוצה למחנה האימונים בארה"ב: 26 שחקני שדה ועוד ארבעה שוערים. אחד מהם הוא כמובן גארת' בייל שנחוש להישאר. בספרד כתבו טור דעה על הוולשי, כשסנטיאגו סגורו קורא לריאל מדריד להתייחס אליו בכבוד: "אמנם חבל שאי אפשר לשים פלסטר על הפה של הסוכן שלו, אבל אף אחד לא הכריח את ריאל מדריד להאריך לו את החוזה בשש שנים ב-2016. חוזה חדש מביע הסכמה והערכה משותפת".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי