ריאל לא מוותרת על פוגבה ותמתין עד לסיום חלון ההעברות

פול פוגבה
פול פוגבה | Anthony Devlin/Gettyimages

זידאן נפגש עם המנכ"ל והנשיא והתעקש שוב על צירוף הקשר, שלא רוצה להמריא עם יונייטד לאוסטרליה. סבאיוס: "למאמן יש רעיונות משלו, אני רוצה לשחק 40 משחקים". וגם: כמה כסף הכניסו הבלאנקוס בהשוואה לשנים עברו

(גודל טקסט)
אמנם חודש יולי רק התחיל, אך בספרד די בטוחים שריאל מדריד סיימה את מסע הרכש שלה, להוציא עמדה אחת: קשר מרכזי. אתמול דווח ב"מארקה" שסוכנו של כריסטיאן אריקסן ימריא למדריד בימים הקרובים כדי לקדם את העברתו של קשר טוטנהאם לבירת ספרד, אלא ששם אחד עדיין לא ירד מהפרק: פול פוגבה.


בשער "אס" הבוקר נכתב שריאל מדריד לא מוותרת על הקשר הצרפתי, שמוגדר כבקשה האישית של זינדין זידאן. למרות הרצון של הצרפתי לגבש את הסגל כמה שיותר מוקדם, המאמן מוכן לחכות לפוגבה עד ה-2 בספטמבר, התאריך בו נסגר חלון ההעברות בספרד. בידיעה כבר הזכירו כי ריאל מדריד סגרה בעבר עסקאות על הבאזר של חלון ההעברות, כמו צירופו של רונאלדו הברזילאי (קיץ 2002) או גארת' בייל (קיץ 2013).


נכון לעכשיו מנצ'סטר יונייטד לא רוצה למכור את השחקן, בין היתר כדי לא לשדר שהמועדון נחלש, אבל בריאל בטוחים שאם פוגבה ייתעקש – לקבוצתו לא תהיה ברירה. לפי התוכנית "Jugones", ביום שישי נפגש זידאן עם הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס והמשיך להתעקש על הצרפתי. מנצ'סטר יונייטד כבר חזרה לאימונים אבל לקשר נותרו מספר ימי חופשה נוספים. הוא לא רוצה להמריא עם הקבוצה למחנה קדם העונה באוסטרליה, ושוקל להחרים את האימונים כפי שעשו לוקה מודריץ' וגארת' בייל בטוטנהאם, אלא שלא נעים לו לפגוע בקבוצה שהפכה אותו בזמנו לשחקן היקר בעולם.




בינתיים, ריאל מדריד ממשיכה את דילול הסגל שלה. מאתיה קובאצ'יץ' נמכר אתמול רשמית לצ'לסי בתמורה ל-45 מיליון יורו והמועדון רשם הכנסה גבוהה יותר מאשר בחמש מתשע העונות האחרונות. מאז 2013, ריאל מדריד מכרה חמישה שחקנים לקבוצות אנגליות והרוויחה 275 מיליון יורו. הבאים בתור שיעזבו את ריאל מדריד הם המגן השמאלי תיאו הרננדס שנמצא באיטליה ויעבור את הבדיקות הרפואיות במילאן (סכום ההעברה המשוער: 20 מיליון יורו) והחלוץ ראול דה תומאס שהושאל לראיו וייקאנו בשנתיים האחרונת וצפוי לחתום בבנפיקה (סכום ההעברה המשוער: 20 מיליון יורו). גארת' בייל עדיין ממשיך להערים קשיים כשסוכנו אמר אתמול: "יש לו חוזה בריאל מדריד עד 2022 והוא לא שוקל לעזוב".


דני סבאיוס, הקשר שהרשים בטורניר יורו הצעירות U21, זוכה להתעניינות גדולה ברחבי היבשת, בעיקר מצידה של מילאן. השחקן אמר בראיון ל"מארקה": "אני חושב שזידאן ראה את הטורניר, אבל יש לו את הרעיונות הברורים שלו וכולם יודעים מה הוא חושב. אני צריך לנסות דברים חדשים, המטרה שלי היא לשחק 40 משחקים בעונה הבאה". בשנה שעברה סבאיוס רשם 23 הופעות ליגה, מתוכן פתח בהרכב שמונה פעמים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי