ספרופולוס: "אלייז'ה הוא חלומו של כל מאמן"

אלייז'ה בראיינט | אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי ת"א החמיא לכוכב שלהט עם 25 נקודות מול עירוני נהריה: "הוא בכושר טוב וזה משמח אותי". בראיינט: "מכבדים את כל הקבוצות, אבל הדברים תלויים בנו"

(גודל טקסט)

לפני שתארח את הכוכב האדום בלגרד ביורוליג, מכבי תל אביב הביסה אמש (ראשון) 81:98 את עירוני נהריה ונשארה מושלמת בליגת ווינר סל. המשחק היה צמוד לאורך שלושת הרבעים הראשונים, אך במאני טיים העבירה החבורה של יאניס ספרופולוס הילוך ורצה 4:21 בדרך לרבע התקפי אדר עם 33 נקודות וניצחון רביעי העונה.

מי שסחף את מכבי תל אביב לניצחון הוא אלייז'ה בראיינט, שהפציץ 25 נקודות ב-90% מהשדה. לצידו בלט הסנטר אות'לו האנטר, שסיפק 19 נקודות, שמונה ריבאונדים וקינח עם שלושה לא אופיינית. גם עוז בלייזר רשם הופעה טובה עם 13 נקודות והמון הקרבה.

המאמן יאניס ספרופולוס סיכם: "אני חושב שההגנה שלנו הייתה מעולה במחצית השנייה. פתחנו את המשחק טוב אבל איבדנו ריכוז וקצב אחרי הפתיחה. זה נורמלי כי הרוטציות רחבות בליגה המקומית. בסופו של דבר, עשינו מה שצריך כדי לנצח. אהבתי את בחירת הזריקות של השחקנים וגם את העבודה בהגנה. לא הייתי מופתע מהשלשה של אות'לו האנטר, הוא זורק וקולע באימונים. אלייז'ה? כן, הוא חלום של כל מאמן. הוא בכושר טוב וזה משמח אותי".

איש המשחק, בראיינט, הוסיף: "אנחנו מכבדים את כל הקבוצות, אבל הדברים תלויים בנו. כשאנחנו מבצעים עצירות בהגנה קורים דברים טובים. אנחנו מאוחדים וסומכים אחד על השני, וזה המפתח לניצחון. ההפסדים ביורוליג? עדיין מוקדם ואסור לנו להילחץ מהם".

שחקני מכבי תל אביב | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי