בן בסט ימונה לקפטן הפועל חיפה, המטרה הבאה: חלוץ זר

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

החלוץ החדש-ישן יקבל את הסרט, לאחר שיואב כץ יחתום על חוזהו והמעבר יהפוך לרשמי. אוהדים רבים צפויים להגיע לאימון הפתיחה לכבוד חזרתו. סילבס מתמקד כעת בחיזוק נוסף להתקפה, רועי שוקרני צפוי להיות מושאל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח מחר את אימוניה ואוהדים רבים צפויים להגיע כדי לפגוש את שחקן הרכש החדש-ישן, עדן בן בסט. החלוץ בן ה-32 יחזור לקדנציה נוספת, לאחר שהתיר את חוזהו בהפועל באר שבע וחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת במועדון החיפאי. כעת, יואב כץ צריך לחתום על החוזה בכדי להפוך את המעבר לרשמי. כץ צפוי לטפל בנושא כבר היום, על מנת שהשחקן יגיע מחר לאימון הפתיחה שבו ימונה גם לקפטן הקבוצה.

במקביל, בחיפה מבינים כי הסגל רחוק מלהיות סגור והמטרה הבאה היא לצרף חלוץ זר. לאחרונה העלו בכרמל מספר שמות של מועמדים שכבר הספיקו לרדת מהפרק, הן בגלל מחלוקות בנושא הכספי או שחלק מהמועמדים נפלו בגלל אי רצונם להגיע לישראל ואף חתמו במועדונים אחרים. "אנחנו לא רוצים ליפול בעמדה הזאת, אך מבינים שצריך להביא תחליף הולם לעזיבתו של בן אז'ובל" אמרו בחיפה.

הקשר רועי שוקרני, שהוחזר לקבוצה בתחילת העונה שעברה והושאל בחודש ינואר להפועל עכו, לא צפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הקרובה וייצא לעונת השאלה נוספת.

עוד באותו נושא: עדן בן בסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי