הרוש חתם לשנתיים נוספות בחולון: "מועדון שהוא כמו בית בשבילי"

שלומי הרוש
שלומי הרוש | עדי אבישי

הקלע בן ה-31, שהגיע בשנת 2011, חתם על הארכת חוזה: "לא מובן מאליו בשביל שחקן לסגור עשור באותה קבוצה". היו"ר לנציאנו: "החתמה שמצדיקה את האמרה שאנו מועדון יחיד ומיוחד"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
שלומי הרוש, קפטן הפועל חולון, ימשיך לשחק בקבוצה אליה הגיע בשנת 2011 וזאת לאחר שהיום (ראשון) חתם בקבוצה לשנתיים נוספות. כידוע, הרוש הגיע לחולוניה בגיל 24 מהפועל כפר סבא.


שלומי הרוש
לאחר הארכת החוזה: "אני שמח להמשיך במועדון שהוא כבר ממזמן בית בשבילי, זה לא מובן מאליו בשביל שחקן לסגור עשור באותה קבוצה וזה לא היה קורה בלי איתן ושלמה אז אני רוצה להודות להם על כך. התודה האחרונה מוקדשת כמובן לקהל שלנו, שתומך בנו גם ברגעים טובים וגם בפחות ואני מאחל לנו עונה מוצלחת ומלאה בהישגים ספורטיביים".


יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, התייחס להארכת החוזה: "כשאנחנו אומרים על המועדון שלנו שהוא יחיד ומיוחד, זאת בדיוק ההחתמה שמצדיקה את האמירה.
מעבר ליכולות המקצועיות של שלומי, אותן אנחנו מעריכים מאוד, שלומי הוא הרבה מעבר לשחקן עבורנו והארכת החוזה בשנתיים נוספות רק מלמדת עד כמה הוא מחובר ומחוייב למועדון וכמה המועדון מחויב כלפי שלומי. אנחנו רוצים לאחל לשלומי ולנו המון הצלחה".

שלומי הרוש האריך את חוזהו בהפועל "יונט" חולון בשנתיים נוספות: "מועדון שהוא כבר מזמן בית בשבילי" pic.twitter.com/JwsYg9eqrj

— Winner League (@WinnerLeague) June 30, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי