טיאגו סילבה: "מסי הטוב בהיסטוריה. לא תהיה הארכה במשחק"

טיאגו סילבה
טיאגו סילבה | JEFERSON GUAREZE/AFP/Getty Images

בלם נבחרת ברזיל מתכונן לאתגר הקשה מול קפטן נבחרת ארגנטינה ומשוכנע: "הוא תמיד מפתיע עם הצגה שאף אחד לא מצפה לה". על היריבות: "נשארת תמיד על כר הדשא בלבד". וגם: התלונות על הארגון והאם שוחח עם ניימאר

(גודל טקסט)

בלילה שבין שלישי לרביעי עולם הכדורגל יחסיר פעימה כשברזיל תפגוש את ארגנטינה בחצי גמר הקופה אמריקה (שלישי, 03:15, שידור ישיר בספורט1). טיאגו סילבה, בלם הסלסאו, הוא אחד משחקני המפתח, מאלה שיעמדו בפני אתגר גדול – לעצור את ליאו מסי. הבלם הברזילאי התראיין לקראת המשחק ושיבח את היריב שממול. מעבר לכך הוא משוכנע שהמשחק לא יגיע להארכה כי שתי הקבוצות יחפשו את השער בחמת זעם.

טיאגו סילבה אמר על מסי: "נצטרך להיות מאוד זהירים כשהכדור אצלו וכדאי למנוע את זה. הוא יכול לכדרר וגם למסור בצורה מושלמת, יש לו שינויי קצב. כל פעם שאתה פוגש אותו בנבחרת או בליגת האלופת זה קשה, לא חשוב כמה אתה מנסה ללמוד אותו, הוא יפתיע אותך עם הצגה שאף אחד לא מצפה לה".  הבלם המשיך: "ג'רום בואטנג חיכה לו מצד שמאל כי ידע שמסי אוהב לחתוך לאמצע, ואז מסי פרץ מהצד השני, צד ימין, והשאיר אותו מאחור. הוא השחקן הכי גדול בהיסטוריה, לבטח הטוב ביותר ששיחקתי מולו. לא ראיתי את פלה, זיקו או מראדונה, אבל כן את רונאלדו הברזילאי ואת רונאלדיניו. מסי טוב מהם". 

משחק ההגנה: "ההתגוננות מתחילה כבר משחקני ההתקפה ודרשתי מחבריי לקבוצה לתת את הכל. אני מרוצה מהאיזון שיש. לא רק קאסמירו. גם רוברטו פירמינו ופיליפה קוטיניו עושים הרבה עבודה שחורה. חשוב שנהיה חזקים ומתואמים מאחור".


טיאגו סילבה מול ליאו מסי (VANDERLEI ALMEIDA/AFP/Getty Images)

על הקהל והיריבות: "זה טוב מאוד שהקהל מפרגן לנו ותומך בנו, האוהדים אוהבים את הנבחרת, אנחנו תמיד מנסים לעשות את הטוב ביותר עבורם. המשחק האחרון נגד ארגנטינה הייתה מריקה אבל נתכונן למשחק קשה נגד השחקן הכי טוב בעולם. היריבות עם ארגנטינה גדולה מאוד, היה משחק קשוח בפעם האחרונה, אך הכל נשאר רק על כר הדשא". סילבה הוסיף שהוא לא חושב שתהיה הארכה: "שתי הקבוצות יחפשו את השער בכל הזדמנות, כל אחת יכולה לכבוש בכל רגע. או שאנחנו נפתיע אותם, או שהם יפתיעו אותנו".

על הטורניר: "כולם יודעים שהתנאים לא אידיאליים. הארגון צריך להיות קצת יותר טוב, לא יכול להיות שהנסיעה בין המגרשים תהיה כל כך ארוכה, זה מתסכל".

חצי הגמר ייערך במגרש המינראו בו הובסה ברזיל 7:1 בחצי גמר המונדיאל לפני חמש שנים. הבלם אמר על כך: "זה לא מפריע לנו. כמובן שאנחנו צריכים לזכור מה שקרה, אבל אלה החיים, אנחנו נצטרך להסתכל על כך בצד החיובי. אנחנו מאמינים בעצמנו אבל ברור שנתמודד עם הטוב ביותר".


מרוצה מהקהל, לא אוהב את הארגון של הטורניר (JEFERSON GUAREZE/AFP/Getty Images)


על ניימאר ודני אלבס
: "דיברתי רק עם אלבס, לאחר שהצהיר שהוא נפרד מפריז סן ז'רמן. אני מנסה להתמקד בגביע ובנבחרת. ניימאר חייב להיות במקום בו ירגיש הכי שמח, זה חשוב לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי