יחזור יותר מאוחר: קמבה ווקר יחמיץ את פתיחת העונה

קמבה ווקר
קמבה ווקר | Maddie Meyer/Getty Images

בוסטון סלטיקס הודיעה כי הרכז בן ה-30 עובר טיפולים בברכו השמאלית ולכן לא ישחק לפחות עד השבוע השני בינואר, כשג'ף טיג ימלא את מקומו. בנוסף, טריסטן תומפסון יחמיץ את השבוע הראשון במחנה האימונים

(גודל טקסט)

פחות מחודשיים לאחר סיומה של העונה הקודמת, מחנות קדם העונה של קבוצות ה-NBA יתחילו היום (שלישי) לקראת פתיחתה של עונת 2020/21 ב-22 בחודש. קבוצה שתחסר את אחד מכוכביה הגדולים במשחקים הראשונים היא בוסטון סלטיקס, שהודיעה היום כי קמבה ווקר לא צפוי לחזור לפני השבוע השני של חודש ינואר.

לווקר הוזרקו תאי גזע בברכו השמאלית, דבר שעליו הוחלט לאחר התייעצות של הרכז והקבוצה עם מספר מומחים רפואיים במהלך חודש אוקטובר, כאשר מאז הכוכב נכנס לתכנית בת 12 שבועות לחיזוק הברך. על פי הודעת הסלטיקס, ווקר צפוי לחזור לפעילות על המגרש בשלב מוקדם בחודש הנוכחי, אך עדכונים לגבי כשירותו למשחקים רשמיים תיבחן רק בתחילת ינואר, כאמור.

הפוינט גארד בן ה-30 קלע בעונה החולפת 20.4 נקודות למשחק ומסר 4.8 אסיסטים בממוצע בעונה הסדירה, כאשר בפלייאוף הוא רשם 19.6 נקודות ו-5.1 אסיסטים ועזר לבוסטון להגיע עד גמר המזרח, שם כזכור נוצחה על ידי מיאמי היט. מי שימלא את מקומו של ווקר בשבועות הראשונים הוא ג'ף טיג, שהוחתם אמש רשמית לשנה אחת על ידי הירוקים-לבנים.

מעבר לכך, הסלטיקס גם בישרו ששחקן החיזוק הטרי, הסנטר טריסטן תומפסון שהגיע כשחקן חופשי מקליבלנד, ספג פציעה מינורית בשריר הירך האחורי במהלך אימון, מה שישבית אותו למשך השבוע הראשון של מחנה האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי