דיווח: נאתכו עזב את אולימפיאקוס, בדרך לחתום באלניאספור

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | אולימפיאקוס, רשמי

קפטן נבחרת ישראל לא הגיע לאימוני קדם העונה של הקבוצה היוונית, ובתקשורת טוענים שהוא הגיע להסכם על סיום חוזהו שנה מוקדם מהצפוי. המועדון הטורקי הביע התעיינות אך יחכה להודעה רשמית של האדומים-לבנים

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו לא מצא את מקומו באולימפיאקוס לאורך העונה, וכעת נראה שהוא אכן בדרך לעזיבה. דיווחים ביוון מספרים היום (רביעי) כי הקבוצה היוונית וקפטן נבחרת ישראל הגיעו להסכם על סיום חוזהו לאחר שנה בלבד, למרות שהוא חתם במועדון עד יולי 2020.

נאתכו לא פתח את האימונים עם אולימפיאקוס, שתחל בעוד מספר ימים את ההכנות למוקדמות ליגת האלופות. בין השאר היא תפגוש במחנה האימונים את הפועל באר שבע, אך הקשר לא יפגוש את חבריו לנבחרת. על פי התקשורת היוונית, נאתכו החליט מוקדם השנה כי הוא לא יישאר במדי הקבוצה והחל לחפש אופציות חלופיות עוד לפני שהעונה נגמרה, וכעת נראה שסגנית האלופה אכן הסכימה לשחררו.

קבוצה שכן מתעניינת בשירותיו של הלגיונר היא אלניאספור הטוורקית, שמשחקת בליגת העל במדינה מאז 2016 ואת העונה האחרונה סיימה במקום התשיעי. על פי האתר הטורקי "פנאטיק" ראשי המועדון כבר יצרו קשר עם נאתכו, אך ימתינו עד לסיום השיחות שלו עם אולימפיאקוס כדי לפתוח במשא ומתן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי