צוברי: "לא הלך חלק כמו שרציתי, אבל הניסיון עשה את שלו"

קטי ספיצ'קוב, יואב כהן ושחר צוברי עם המדליות | איגוד השייט

סגן אלוף אירופה הטרי סיכם את התחרות בפורטוגל: "בסך הכל אני מבסוט". וגם: מערכת היחסים המורכבת עם יואב כהן והמטרה אם וכאשר יגיע לטוקיו

(גודל טקסט)

שחר צוברי, סגן אלוף אירופה בגלישת רוח, עלה אתמול (רביעי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "בסך הכל אני חושב שעשיתי תחרות טובה בפורטוגלי ואני ממש מבסוט. אמנם לא הלך חלק כמו שרציתי וציפיתי, אבל הגיל והניסיון שלי עשו את שלהם וסיימת במקום השני", הסביר המדליסט האולימפי בן ה-34, שמוביל על יואב כהן, אלוף אירופה הטרי, ב-67 נקודות במאבק על הכרטיס לאולימפיאדה בטוקיו.

על מערכת היחסים בינו לבין יואב כהן: "אנחנו עושים כבוד אחד לשני בחוף, אבל בים אתה יודע איך זה. אנחנו עובדים בתור נבחרת וקשורים אחד לשני, אך בסופו של דבר זה אני נגדו. אלה יחסי עבודה, אבל בגלל שהעבודה היא הרבה מאוד שעות, אז כל החוויה הזו הרבה יותר נחמדה וכיפית. במים, גם באימונים, כל אחד יודע שהוא צריך לתת את הכי טוב שלו. יש הרבה משחק מנטלי גם במים. אנחנו נותנים את הכי טוב שאפשר בכל אימון והיריבות הזו מוציאה דברים טובים מכל הנבחרת".

האם העובדה שהתחרות על הכרטיס לאולימפיאדה נמשכת עד הרגע האחרון עושה לו טוב: "אני חושב שזה מאוד תלוי בספורטאי ובמצב. אף אחד לא שואל אותי, יש מצב נתון וכרגע אנחנו הולכים ראש בראש עד התחרות האחרונה ובזה אני מתעסק. האם זה מלחיץ אותי? ברור שאני נלחץ, אבל אולי הלחץ הזה עושה לי טוב. אני מסתכל קדימה. אם אני לא אהיה מספיק טוב עד האולימפיאדה, אז כנראה שאני לא אהיה מועמד לזכות במדליה וזו המטרה שלי במשחקים האולימפיים".

האזינו לראיון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי