אבי נמני: "בית"ר רחוקה שנות אור מהציפיות"

אבי נמני
אבי נמני | דני מרון

הפרשן וסוכן השחקנים דיבר על הקבוצה מהבירה בתכנית הספורט של 103FM: "זה לא נראה טוב וזה מטריד". על המכירה המסתמנת: "צריך לדאוג להווה ולמה שקורה כיום". וגם: כמה מכבי תכניס אם תעלה שלב?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אבי נמני, ששיחק במהלך הקריירה שלו במשך שנתיים בבית"ר ירושלים, עלה הערב (חמישי) לשידור בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידה של הקבוצה מהבירה, שכידוע עשויה לסגור בקרוב את עסקת המכירה שתשנה את פניה. בעלי המועדון, משה חוגג, המריא לפנות בוקר לדובאי יחד עם היו"ר אלי אוחנה, המנכ"ל מוני ברוש, החשב חיים נבון ועורך הדין רונן מוזסון בתקווה לסכם על מכירת 49 אחוז מהבעלות לידי משפחת מלוכה באיחוד האמירויות.

האזינו לדברים של אבי נמני

נמני פתח את דבריו והתייחס למכירה האפשרית של המועדון: "אני מאחל לבית"ר שהכל יצליח ויהיה להם טוב, אבל חושב שהם צריכים להבין שעם כל התכנונים העתידיים, בסוף צריך לדאוג להווה ולמה שקורה במועדון ברגעים האלה. יש קבוצה שצריכה לתפקד וצריך לדאוג שזה יקרה. אני חושב שבית"ר ירושלים נראית ממש לא טוב וזה מאוד מטריד. צריך להיות סדר עדיפויות ובית"ר צריכה לחזור להיות קבוצה איכותית ובעלת השפעה בכדורגל הישראלי".

נמני המשיך: "איך שאני רואה את בית"ר ירושלים מתחילת העונה, זה רחוק שנות אור מרמת הציפיות. ממש שנות אור. אני אומר את זה באופן חד משמעי. אני לא יודע איך, אבל הקבוצה חייבת לעשות סוויץ' בראש. אני לא חושב שאפשר לעשות הוקוס פוקוס ולהביא עשרה שחקנים בינואר. בית"ר צריכה להבין את מצבה, כי יש כאלה שמתעלמים מהמציאות ופתאום הם נסחפים למקום שקשה לחזור ממנו. אני מקווה שזה לא יקרה. במקביל למשא ומתן למכירת הקבוצה, צריך לראות איך עושים פעולות נכונות כאן. כשל בקבלת ההחלטות יכול לעלות ביוקר".

שחקני בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי

נמני, שיהיה הפרשן במשחק של מכבי תל אביב מול קרבאח, התייחס לסיכויים של הצהובים להעפיל לשלב הבא: "אני חושב שלמכבי יש סיכוי טוב מאוד לנצח היום, כי הקבוצה האזרית איבדה כל סיכוי והיא מגיעה בלי מאמן ועם סגל חסר בלי כמה שחקני מפתח. מכבי בנקודת פתיחה טובה מאוד ואפילו מצוינת. גם בסגל מלא של האזרים, מכבי קבוצה טובה יותר. אם מכבי תהיה בשלב הבא, זה יהיה הישג יוצא מן הכלל".

הכנסה כספית אם מכבי תעלה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית: "ההכנסות הכלליות מהליגה האירופית ומוקדמות ליגת האלופות, הן מעל 50 מיליון שקלים. חבר'ה, זה המון כסף. זה סדרי גודל לא נורמליים, שהופכים את העונה של מכבי לעונה שבה היא לא מפסידה. זו עונה שהיא לא צריכה להביא כסף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי