לא נעים: מיכה הוחלף מסיבה מקצועית בדקה ה-35

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

הקשר הישראלי לא מילא אחר ההוראות של המאמן טמורי קצבאיה וירד לספסל עשר דקות לפני הירידה למחצית. אנורתוזיס פמגוסטה הובכה עם 2:1 מול דוקסה החלשה והיא עלולה לאבד את הפסגה. 90 דקות לפרץ בהפסד קרמיוטיסה

(גודל טקסט)

דור מיכה הצליח להרגיז הערב (שישי) את מאמנו, טמורי קצבאיה, שנקט בצעד חריג והחליף את הקשר מסיבה מקצועית כבר בדקה ה-35 במשחק החוץ של אנורתוזיס פמגוסטה נגד דוקסה במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הקפריסאית. "מיכה לא מילא אחר ההוראות של קצבאיה ולכן אנדרסון קורייה נכנס במקומו", כך נכתב בקפריסין על ההחלטה להוציא את אקס מכבי תל אביב בשלב מוקדם.

בסיום, אנורתוזיס פמגוסטה הובכה עם 2:1 ורשמה הפסד שני בשלושה מחזורים, תוצאה שעלולה לעלות לה באיבוד הפסגה לטובת א.א.ל. לימסול שתשחק מחר ב-16:00 מול אתניקוס אחנה ותוכל לתפוס את המקום הראשון אם תנצח. גם אפולון לימסול, לה שני משחקים חסרים ושלוש נקודות פחות מהקבוצה של מיכה, תוכל לעקוף אותה אם תעשה את עבודתה.

אחרי 13 מחזורים בקפריסין, אנורתוזיס כאמור עדיין ראשונה עם 26 נקודות, כשבמאזנה שמונה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. במחזור הבא מיכה וחבריו ינסו להתאושש במשחק חוץ נוסף, הפעם מול ארמיס ארדיפו ממרכז הטבלה. דוקסה, שהיממה את המוליכה, חזרה לנצח אחרי שישה משחקים רצופים והתבססה במרכז הטבלה.

עוד הערב בקפריסין, ירין פרץ פתח בהרכב קרמיוטיסה והשלים 90 דקות בהפסד 1:0 לנאה סלמיס, השני ברציפות לקבוצתו של הישראלי, שבעקבות כך ירדה למקום ה-12, אחד מתחת ליריבה שלה היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי