צפו בתקציר: אלכסיס סאנצ'ס שוב כבש, 1:2 לצ'ילה על אקוודור

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

במנצ'סטר יונייטד הוא בעיקר מבלה על הספסל, אך את נבחרתו הוא הוביל לשלב הבא בקופה אמריקה: הכוכב מצא את הרשת בדקה ה-51 וקבע את תוצאת הסיום, אחרי שפואנסלידה (8) הבקיע ראשון ואנר ולנסיה (26) איזן מ-11 מטר

(גודל טקסט)

מאה אחוזי הצלחה לאלופת דרום אמריקה המכהנת. צ'ילה ניצחה הלילה (בין שישי לשבת) 1:2 את אקוודור ובכך צברה את כל שש הנקודות האפשריות והבטיחה את מקומה בשלב הבא, כך שהמפגש הפיקנטי שלה מול אורוגוואי במסגרת מחזור הסיום של שלב הבתים, ביום שלישי, יהיה מבחינתה לפרוטוקול בלבד.

החבורה הצ'ילאנית, כך על פי הדיווחים, הגיעה לקופה אמריקה מסוכסכת ומפולגת בחדר ההלבשה, אבל על כר הדשא, גם אם היכולת לא גבוהה מדי, היא עושה את שלה ומעניין לראות שהיא מונהגת על ידי אלכסיס סאנצ'ס – קשר מנצ'סטר יונייטד ולמעשה המשתכר הבכיר בפרמיירליג, שבאנגליה נראה כמו צל של עצמו ואילו בקופה הוא כבר עם שני שערים בשני משחקים.

כבר בדקה השמינית עלתה צ'ילה ליתרון משער של חוסה פדרו פואנסלידה, אבל 16 דקות בלבד חלפו ול-1:1 השווה אנר ולנסיה בכדור עונשין מ-11 מטרים. גם למחצית השנייה עלתה האלופה המכהנת בסערה ואת ההתמודדות הכריע אלכסיס סאנצ'ס, שבדקה ה-51 זכה לבישול מצ'ארלס אראנגיס וכבש מקרוב. אלכסיס נפגע במהלך המשחק בקרסול, אבל המשיך לשחק תחת כאבים עבור המדינה – כך על פי הכוכב בסיום. רגע לפני שנגמר המשחק, בדקה ה-89, אקוודור אף נותרה ב-10 שחקנים אחרי שהבלם גבריאל אצ'ילר הורחק עקב מרפק לפניו של ארתורו וידאל בניסיון להגיע לכדור גובה.


וידאל וסאנצ'ס. צ'ילה כבר בשלב הבא (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי