החל מהעונה הבאה: מענקי המיקום יוחלפו בבונוסים על נקודות

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

על מנת לשמור על תחרותיות בשלבי הסיום של העונה, מנהלת הליגות הכריזה על תכנית תמריצים חדשה: ניצחון בפלייאוף העליון יהיה שווה 140 אלף ש"ח, ו-67 אלף בתחתון. תיקו יהיה שווה חצי מהסכום, מענקים גם בלאומים

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 מתקרבת בצעדי ענק, ועם העברת החסות והחלפת שם הליגה ל"ליגת הבורסה לניירות ערך", עוד שינוי גדול צפוי בעונה הבאה: במקום מענקי מיקום בסיום הפלייאוף התחתון והעליון, לקבוצות יהיה תמריץ אחר להילחם גם אם איבדו סיכוי לאליפות, אירופה או הבטיחו הישרדות בליגה. מנהלת הליגות הכריזה היום (רביעי) על תכנית תמריצים חדשה שתיתן תגמול על נקודות במשחקי הפלייאוף.

על פי התכנית, קבוצות בפלייאוף העליון יזכו למענק של 140 אלף ש"ח על כל ניצחון ו-70 אלף ש"ח על כל תוצאת תיקו. בפלייאוף התחתון, לעומת זאת, ניצחון יזכה את הקבוצה המנצחת ב-67 אלף ש"ח ותיקו יהיה שווה 33.5 אלף ש"ח. גם בליגה הלאומית ינתנו מענקים דומים, כשניצחון בפלייאוף העליון יהיה שווה 40 אלף, ועל תיקו ינתן לכל אחת מהקבוצות 20 אלף ש"ח. בפלייאוף התחתון המענקים ינועו בין 20 אלף על ניצחון ל-10,000 ש"ח על תיקו.

יו"ר המנהלת ארז כלפון בירך על הצעד החדש: "תכנית התמריצים החדשה תתמרץ את המועדונים לשחק עד הדקה האחרונה במשחק האחרון של כל עונה, שכן 140,000 ₪ על ניצחון בודד הוא סכום משמעותי שלא ניתן לוותר עליו בקלות. זהו מהלך המגביר את האמון של אוהדי הכדורגל ושל הספונסרים בליגות. חשוב להדגיש כי התוכנית מבוססת על מודל דומה הקיים במפעלים האירופאים המתגמלים מועדונים על פי צבירת הנקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי