מולר: "שוחחתי עם נוייר והחלטנו שתיקו מספיק". שיא לקומאן

באופן נדיר, אלופת אירופה החליטה שלא להסתכן אחרי שהקשר השווה ל-3:3: "חשוב שנותרנו בפסגה". השוער כעס: "סופגים יותר מדי". הצרפתי שבישל שלוש פעמים הציג מהירות של 35.9 קמ"ש. פליק החמיא: "הכי מסוכן אצלנו"

(גודל טקסט)

שנה שנייה ברציפות שבאיירן מינכן לא מצליחה לנצח את לייפציג בביתה כשאתמול (שבת) הקבוצות נפרדו בתיקו 3:3 מרהיב. חבל שאוהדים לא יכלו ליהנות מכל זה. על אף התיקו, הבווארים שמרו על פסגת הטבלה ובמועדון היו מרוצים מהנקודה, דבר לא שגרתי. קינגסלי קומאן שרשם שלושה בישולים, הגיע למהירות של 35.9 קמ"ש – שיא בונדסליגה. הצרפתי כבש העונה חמישה שערים ותרם עוד שבעה בישולים ובממוצע היה מעורב בשער בכל 62 דקות.

האנזי פליק הביע שביעות רצון מהמשחק: "עלינו להיות מרוצים. היה חשוב לא לאבד את המשחק. זה היה פרוע לחלוטין, שתי הקבוצות לא היו טובות בהגנה. לא עמדנו נכון בשערים שספגנו, אבל זה קורה גם בשל השינויים הרבים שאנחנו מבצעים כרגע. אהבתי את הכדורגל ההתקפי שלנו כששיחקנו על הקרקע. המנטליות של הקבוצה טובה עולינו לוודא שנשמור על הפסגה".

המאמן דיבר על קשרי הכנף: "יש לנו ארבעה שחקנים מהטופ. כרגע עליי לומר שקומאן הוא זה שנותן את הטון – הוא מסוכן, הוא כובש ומבשל. אני מקווה שכולם ישחקו כך. לירוי סאנה? אני לא מבקר שחקנים אינדיבידואלית. אני רוצה שנשתפר כקבוצה".

תומאס מולר הראה שוב עד כמה הוא חשוב לבאיירן לא רק בזכות הצמד שכבש אלא גם עם המנהיגות שלו. "תמשיכו בכל הכוח, לא קרה כלום!", הוא צעק לחבריו לאחר שספגו בדקה ה-17 מכריסטפור נקונקו. "עכשיו אפשר לשמוע את השחקנים הרבה יותר בקלות (ללא קהל). מבחינתי חשוב לשמור על מתח גבוה לאורך המשחק. על ביצועיו: "כמובן שלא בכל משחק אתה כובש צמד. אני שמח ומרוצה מזה, אבל לא הכל היה מושלם. כולתי להבקיע יותר וגם איבדתי יותר מדי כדורים".

על היכולת של באיירן: "ידעתי שנוכל לחזור אם ניקלע לפיגור, הוכחנו את זה העונה לא מעט פעמים. אנחנו בסדר עם הנקודה. לא רצינו להגזים ולהסתכן, שוחחתי על הזה גם עם נוייר. בסך הכל חשוב שנשארנו במקום הראשון".

על נבחרת גרמניה: "זה נושא שרחוק מאוד ממני. אני מנסה לתת הכל על המגרש בשביל הקבוצה שלי. אתם יכולים (כלי התקשורת) לדון בנושא הזה כמה שאתם רוצים".

פליק עצבני | Sven Hoppe/picture alliance via Getty Images

נוייר ספג העונה כבר 16 שערים בעשרה משחקים, נתון בלתי נתפס. השוער אמר: "זה היה משחק פנטסטי לאוהד הנייטראלי. ספגנו ונגררנו אחריהם שוב ושוב. ספגנו כבר יותר מדי שערים העונה, זה מעצבן לספוג שלושה שערים. אנחנו חייבים לעבוד על זה ולשפר את המיקום שלנו ולחטוף יותר כדורים".

יוליאן נגלסמן מאמן לייפציג: "זה היה משחק מרגש, שתי הקבוצות השקיעו המון. אפשר היה לראות שהיה לנו יום אחד פחות להתאושש מליגת האלופות. היו לנו כמה מצבים אדירים במחצית הראשונה ולאחר מכן באיירן השתלטה יותר על המשחק. כמובן שהם טובים מאוד. אנחנו מרוצים מהנקודה, החבר'ה הביאו את עצמם עד קצה גבול היכולת.

"שישה שערים, שני מהפכים, מולר הכה פעמיים וערב מפואר", נכתב ב"בילד" שם העבירו ביקורת על היכולת של האלופה שנחלצה מהפסד. "במשך דקות רבות באיירן לא הגיעה למצבים והייתה חסרת מהירות. למזלה היא נותרה בפסגה". ב"קיקר" פרגנו לקשר הצרפתי: "לקומאן תמיד יש רעיונות והוא בישל את כל השערים של באיירן". על הבווארים נכתב: "הם הופתעו מהמהירות, האומץ והתשוקה של לייפציג ואפילו קנאו בה".

הכותרת בבילד | צילום מסך: "בילד"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי