הפועל חדרה תנסה לרכוש מחצית מכרטיסו של אליאל פרץ

אליאל פרץ
אליאל פרץ | דני מרון

הקבוצה ערכה מפגש עם האוהדים בו סיפר היועץ המקצועי אורן גולן שהקבוצה תעשה הכל כדי להשאיר את השחקן שחוזר למכבי תל אביב. במועדון עקבו אחרי הקשר המונטנגרי יובן צאג'נוביץ וינסו להביאו להתרשמות

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה רוצים להעלות הילוך בבניית הסגל לעונה הבאה והמטרה הראשונה של הצוות המקצועי היא להתמקד בעיקר בצירוף שחקנים זרים. בסוף השבוע נכחו המאמן אורי גוטמן והיועץ המקצועי אורן גולן בליטא, שם צפו במספר משחקים והתרשמו ממספר שחקנים. אחד המועמדים שהרשים היה הקשר יובן צאג'נוביץ. הקשר האחורי בן ה-24 משחק בקבוצת סודובה, מוליכת ליטא.

צאג'נוביץ שיחק בעבר בפרטיזן בלגרד והשתייך לנבחרת הצעירה של מונטונגרו. בחדרה ציינו כי נעשתה כבר פנייה ראשונית לשחקן כאשר גוטמן, בדומה לקודמו בתפקיד ניסו אביטן, מעוניין להביא את הקשר למספר ימי התרשמות בישראל אבל בסביבתו של השחקן ציינו כי יסכים להגיע רק בכדי לחתום בקבוצה.

בינתיים, ראשי הקבוצה ערכו אתמול מפגש עם האוהדים ששאלו לגבי ההתפתחויות האחרונות בקבוצה, בין היתר לגבי עזיבתו של ניסו אביטן, וכן לגבי העונה הקרובה. גולן סיפר לאוהדים כי ישנו רצון להשאיר בקבוצה את הקשר אליאל פרץ וזאת למרות שמכבי תל אביב החליטה העונה למכור את השחקן ב-900 אלף שקלים. גולן הוסיף כי חדרה תנסה לרכוש את מחצית הכרטיס של פרץ בכדי להשאירו בקבוצה.


אורי גוטמן. בהפועל חדרה רוצים להעלות הילוך בנוגע לסגל (שלומי גבאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי