לא רק קנס: ז'וסואה תרם כסף לילדים בעלי מוגבלויות

הקשר והבלם עמית ביטון עדיין לא משוחחים מאז התקרית, אך בהפועל באר שבע שמים אותה מאחור. המסר שהועבר לשחקנים לפני בית"ר ירושלים: "ניצחון ואנחנו חמש נקודות מהמקום השלישי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי התקרית עם עמית ביטון, מי שמוגדר כוכב הפועל באר שבע, ז'וסואה, החליט לתרום חלק נוסף משכרו החודשי לטובת פרויקט לבעלי מוגבלות. ז'וסואה הבטיח לתרום את הכסף יום לפני התקרית עם ביטון ועשה זאת, אלא שכעת הוא מתכוון להעביר סכום נוסף. "מדובר באלפי שקלים בכל פעם", אמר גורם שתיווך בין הצדדים.

בנוסף, ז'וסואה שוקל להזמין את חבריו לארוחה. כפי שפורסם כאן לראשונה, למרות שמועות לפיהן ישלם את הקנס המינימלי בשיתף ארגון השחקנים, כ-8,000, ז'וסואה נקנס ב-20 אחוז משכרו החודשי, כ-6,000 יורו. ביטון וז'וסואה, אגב, עדיין לא מדברים מאז התקרית, אולם במועדון סיפרו כי הסיפור מאחוריהם.

לקראת המשחק הערב נגד בית"ר ירושלים (שני, 20:45), אתמול הוחלט שאלטון אקולטסה לא יפתח בהרכב. יוסי אבוקסיס ערך שיחה עם הכוכב שלו והשניים החליטו כי הוא יעלה מהספסל. כפי שפרסמנוף אתמול נערכה אסיפה ארוכה מהרגיל ואבוקסיס המשיך להסביר לשחקנים כי הוא מאמין שבסגל מלא, הקבוצה הזאת תתמודד חזק בצמרת. "נכון שהקבוצה במשבר, אבל תראו מה קורה בליגה. אם ננצח היום, נצמצם את הפער מהמקום השלישי לחמש נקודות בלבד, כך שהכל פתוח", אמרו בקבוצה.

מיגל ויטור יחזור בהדרגה לאימונים וג'ונתן אגודלו תוך כשבועיים. עמית ביטון עשוי להיכלל בסגל כבר למשחק הקרוב. עתידו של שיר צדק לא ברור, לאחר שגם אתמול החליט אבוקסיס להדיח אותו מההרכב והמשמעות היא שמרואן קבהא יפתח כבלם לצד לואי טאהא.

ביטון עם קלטינס. לא מדבר עם ז'וסואה, אך חוזר לסגל | דני מרון
עוד באותו נושא: ז'וסואה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי