דיווח באיטליה: מאורו איקרדי מתכוון לתבוע את אינטר

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

החלוץ הארגנטינאי שנמצא מחוץ לתוכניות של הנראזורי, מתכוון לפתוח בתהליך משפטי בגין בריונות במקום העבודה. בידיעה נכתב: "יש לו סיכויים לנצח, אבל קטנים יחסית". וגם: שיחת הטלפון של דיוויד בקהאם עם השחקן

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מאורו איקרדי מתוסכל ממעמדו ההולך ומתערער באינטר. הקפטן לשעבר שהוביל בגאון את החלק ההתקפי של הנראזורי בשנים האחרונות, נדחק לקמה הספסל בחצי העונה האחרונה ונסמר לו העונה בצוות המצקועי כי הוא לא יהיה חלק מהתוכניות של אנטוניו קונטה, בעקבות אירועים אלו איקרדי מכין תביעה משפטית נגד אינטר בגין בריוניות במקום העבודה, כך דווח היום (שבת) באיטליה.

הארגנטינאי שחתום עד 2021, רוצה להשתחרר מחוזהו באופן מידי ולהפוך לשחקן חופשי, בדיוק כפי שעשה גוראן פאנדב כשעזב את לאציו לטובת אינטר בשנת 2010, אך ההבדל בין השניים הוא שהחלוץ הצפון מקדוני התאמן לבדו ולא היה יכול ליצור קשר עם חברי הקבוצה והמצב עם שחקנה של אינטר הוא הפוך כאשר הוא זה שהחל את הנתק למשך חודשים ואז חזר לקבוצה לאחר מו"מ עם עורך דינו.

גורם משטפי הסביר על המקרה ואמר: "יש לו סיכויים לנצח בתביעה, אבל הם יהיו קטנים יחסית, איקרדי יכול לטעון כי אינטר התנהגה אליו בצורה שונה לעומת חבריו, אבל בכל זאת רב הסיכויים שהניצחון יהיה בצד של אינטר".


מתוסכל ממעמדו החדש. מאורו איקרדי (Gettyimages)

קבוצה שעלתה לכותרות עקב התעניינות באיקרדי היא קבוצת ה-MLS העתידית אינטר מיאמי, אותה מנהל דוויד בקהאם שלפי הדיווח האנגלי התקשר לארגנטינאי באופן אישי כדי לצרפו לפרויקט החדש בארצות הברית, אך למרות שערכו של החלוץ בנסיגה, יהיה קשה להאמין שיבחר בגיל 26 לעזוב את הכדורגל האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי