רובן עשוי לעבור לאיטליה, "דז'קו אישר שיעזוב את רומא"

אריאן רובן
אריאן רובן | AFP

העברות: הקשר שנפרד מבאיירן מינכן מחוזר על ידי לאציו, מאמן נבחרת בוסניה אישר שהחלוץ לא ימשיך בג'ילארוסי. וגם: טוטנהאם קרובה לרכש ראשון ב-2019 והאם קבאני בכלל יאריך את חוזהו בפריז סן ז'רמן?

(גודל טקסט)
רשמי
* מוסא דג'נפו, קשרה של סטנדרד ליאז', חתם רשמית בסאות'המפטון לארבע שנים. הקשר ממאלי כבש 11 שערים בבלגיה בשנה שעברה והיה אחד הבולטים בשורות קבוצתו. הוא יהיה הרכש הראשון של האנגלים ששילמו עבורו 14 מיליון ליש"ט.


* ליון הודיעה רשמית על החתמתו של שוערה של נאנט, צ'יפריאן טטרושאנו בן ה-33. השוער הרומני חתם על חוזה עד 2022.


* מיינץ צירפה את רונאל פייל-גבריאל, המגן הצעיר של מונאקו (21), בתמורה לשישה מיליון יורו. הצרפתי, שמשתייך לסגל הנבחרת הצעירה, חתם עד 2024.





שמועות

* הרכש הראשון של טוטנהאם מאז ינואר 2018? כשנה וחצי מאז נחת לוקאס מורה בשורות התרנגולים והיה האחרון שהצטרף, ב"סקיי" פורסם כי קשר ליון טנגוי אנדומבלה על סף חתימה בקבוצה, למרות הצעות גם מיובנטוס, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד.


*אריאן רובן בן ה-35 עדיין מחפש קבוצה לעונה הבאה. ההולנדי שנפרד מבאיירן מינכן בחודש שעבר אחרי עשור, כבר הוזכר כמועמד לקבוצות ב-MLS ולאינטר האיטלקית, אך כעת פורסם כי גם לאציו מנסה להחתימו.


*לטענת "רדיו מונטה קרלו", פריז סן ז'רמן דווקא תציע לאדינסון קבאני חוזה חדש בתקווה להשאירו במועדון – בניגוד לפרסומים לפיהם הוא יעזוב כדי לפנות מקום לאנטואן גריזמן.



דיווחים סותרים על עתידו של האורוגוואי בעיר האורות (Gettyimages)


*מנצ'סטר יונייטד תנסה לפתות את אנטואן גריזמן ותגיש הצעה אחרונה על סך 95 מיליון ליש"ט בניסיון לבצע מחטף ולהעביר אותו לשורותיה במקום שיחתום בברצלונה.


* מאמן נבחרת בוסניה, רוברט פרוסינצ'קי, אישר שהחלוץ אדין דז'קו יעזוב את רומא. "שוחחתי איתו ועם מיראלם פיאניץ'. הקשר אמר לי שהוא יישאר במדי יובה, בעוד דז'ק אמר לי שהוא יעזוב, כמעט בוודאות לקבוצה אחרת באיטליה". רק נזכיר שלפי הדיווחים בארץ המגף, אינטר קרובה להחתימו.




* ניקולו בארלה, קשרה של קליארי ונבחרת איטליה, סימן את היעד הבא: אינטר. לפי "הקוריירה דלה ספורט", השחקן רוצה להצטרף לקבוצה של אנטוניו קונטה. בינתיים הנראזורי לא הגישו הצעה אך לקשר יש ביקוש עצום ביתר קבוצות הצמרת: מילאן, נאפולי ורומא מעוניינות.


*מרטין אודגור, קשר ריאל מדריד בן ה-20 שכיכב השנה בויטסה ההולנדית, עשוי להצטרף ללברקוזן של פטר בוס, כך לפי "בילד". הנורבגי סומן כמחליף ליוליאן ברנדט שצפוי לעזוב כשבנוסף נמצא ברשימת המועמדים גם דני אולמו הספרדי מדינמו זאגרב.


אודגור. בעונה הבאה תחת פטר בוס? (Gettyimages)


* דניס סוארס, קשרה של ברצלונה שהושאל לארסנל בעונה שעברה, לא רוצה לחזור לשורותיה של אלופת ספרד: "אני רוצה למצוא קבוצה אחרת בה אוכל לשחק. אני כבר חודשים נמצא במדינה ומתאושש מפציעה ואף אחד מהמועודן לא שוחח איתי", אמר השחקן בזעם. הקשר הוסיף שהוא רוצה למצוא קבוצה שתשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה. ולנסיה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו.


* החלוץ ברזילאי ווסלי מוראס חתם לחמש שנים באסטון וילה העולה החדשה לפרמיירליג שתשלם עבורו 25 מיליון ליש"ט לקבוצתו הנוכחית קלאז ברוז', כך לפי ה-HLN הבלגי. החלוץ בן ה-22 שיחק בבלגיה בשלוש העונות האחרונה ובשנה שעברה כבש 13 שערים ובישל עוד שבעה ב-38 משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי