ז'וסואה יצא מהמשבר: "קיבלנו מכתב הערכה עבור התרומה שלו"

בבאר שבע מאושרים מהפורטוגלי: "זה משמח מאוד אחרי מה שקרה". במועדון שוב מדברים על הצמרת: "חמש נקודות ממקום שלישי, הפער ייסגר". חשיבה מחודשת לגבי מלי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רק אתמול, ערב המשחק מול בית"ר ירושלים, בהפועל באר שבע ציינו כי ז'וסואה הניח את הבעיות בצד. אחרי שספג קנס חסר תקדים, הקשר תרם לילדים בעלי מוגבלויות וזה להערכה. זאת הפעם הראשונה, אמרו בבאר שבע, שז'וסואה מגיע שמח למגרש בתקופה האחרונה. "לאחרונה קיבלנו מכתב הערכה עבור התרומה והפעילות שלו", אמר גורם בבאר שבע. "זה משמח מאוד אחרי מה שקרה". ז'וסואה חזר אתמול לחגוג בחדר ההלבשה עם השחקנים. זה, כמובן, עדיין לא משנה את החלטת המועדון לפיה אירוע אלים נוסף יוביל לפרידה.

הצמד אתמול עדיין לא מוביל לחוזה חדש. בבאר שבע פנו לסוכנו אבל משהים את המגעים כדי לתת לאפקט הזמן לעשות את שלו. במועדון בחרו להתעלם מהביקורות על השיפוט וציינו כי הניצחון הזה חשוב לא רק למיקום בטבלה ולצמצום הפער מאירופה לחמש נקודות, מסר שקיבלו מהצוות לפני המשחק, אלא גם לביטחון העצמי של השחקנים. "עכשיו נצא לניס, נגמור עם הקמפיין ונתקדם הלאה. חמש נקודות ממקום שלישי זה פער שייסגר בסוף", אמר אחד השחקנים. אבוקסיס לא מתכוון לעלות בהרכב הכי חזק שלו. המאמן יודע שהפסד נוסף בליגה יחזיר את המצב לקדמותו והוא יערוך רוטציה מסוימת לקראת המשחק מול קריית שמונה בראשון.

במועדון החמיאו לשיר צדק, שעלה לשחק במקום מרואן קבהא שלא חש בטוב למרות אירוע אישי שחווה ביום המשחק. למרות זאת, במועדון עדיין שוקלים לשחרר בלם אחד או שניים במהלך החלון. בימים האחרונים עלה שמו של דן איינבינדר במקרה שמרסלו מלי ישוחרר. היכולת של הארגנטינאי שמשתפר לאחרונה גורמת לחשיבה מחודשת בעניין.

ז'וסואה, יוסי אבוקסיס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי