הדאבליסטית ממשיכה להתחזק: ליאור גרזון חתמה ברמלה

ליאור גרזון
ליאור גרזון | צילום: עודד קרני, ליגת אתנה ווינר נשים

קבוצתו של אלי רבי צירפה את השחקנית בת ה-18, שנחשבת לאחת ההבטחות הגדולות בכדורסל הנשים בישראל. בעונה האחרונה היא קלעה 9.2 נקודות למשחק במדי מכבי רעננה

(גודל טקסט)

אליצור רמלה ממשיכה להתחזק. ליאור גרזון בת ה-18, שנחשבת לאחד הכישרונות המבטיחים של כדורסל הנשים בישראל ומתנשאת לגובה של 1.85 מטר, חתמה היום (שלישי) בשורות הדאבליסטית. היא מצטרפת לקבוצתו של אלי רבי אחר שסיימה עונה ראשונה מוצלחת בליגת העל, במדי הקבוצה בה החלה את דרכה – מכבי רעננה.

גרזון, שהתפתחה כשחקנית גם באקדמיה של מכללת וינגייט, יכולה לשחק בכל אחת מהעמדות על המגרש ונולדה למשפחה ספורטיבית: אביה גדל בנוער של מכבי תל אביב ואמה שיחקה כדורעף בהפועל כפר סבא ונבחרת ישראל. היא סיימה את העונה שעברה עם ממוצעים של 9.4 נקודות, 3.8 ריבאונדים, ו-1.4 אסיסטים ב-29.2 דקות למשח, בעוד אחוזי הקליעה שלה עמדו על 34.4% ל-2 נקודות, 35.6% ל-3 נקודות ו-77.6% מקו העונשין.

בנוסף, גרזון קלעה בספרות כפולות ב-11 פעמים בעונה החולפת. משחקיה הטובים ביותר היו מול הפועל פ"ת, במחזור הפתיחה כשקלעה 21 נקודות, מול רמת השרון ואליצור חולון כשקלעה 16 נקודות בכל ערב, וכשקלעה 15 נקודות על קבוצתה החדשה, אליצור רמלה, ו-15 נקודות נגד בני יהודה.

אחת ההבטחות הגדולות בכדורסל הנשים. גרזון במדי רעננה (עודד קרני)
אחת ההבטחות הגדולות בכדורסל הנשים. גרזון במדי רעננה (עודד קרני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי