צפו בתקציר: ספרד נותרה מושלמת עם 1:4 על איי פארו בחוץ

שחקני נבחרת ספרד חוגגים
שחקני נבחרת ספרד חוגגים | Gettyimages

ה"לה רוחה" לא התקשתה מול אחת הנבחרות החלשות ביבשת, כשראמוס (6), נבאס (19), עצמי של גסטסון (34) ושער חותם של גאיה (71) הותירו אותה מושלמת בקמפיין. אוסלן (30) הפתיע. 0:1 לפולין על מקדוניה בבית הישראלי

(גודל טקסט)
במקביל לנבחרת ישראל, עוד 11 משחקים התקיימו היום (שישי) במוקדמות יורו 2020, כשאת מרכז תשומת הלב תפסה נבחרת ספרד עמוסת הכוכבים שפגשה את איי פארו. במשחקים האחרים, אוקראינה פירקה את סרביה עם 0:5 מהדהד בעוד ליטא, עם שוער קריית שמונה דזגניוס ברטקוס בשער, סיימה רק ב-1:1 אצל לוקסמבורג. גם דנמרק ואירלנד סיימו ב-1:1, שיכול להשפיע הרבה על המאבק לכרטיס השני בבית לצד שווייץ.


ישראל קיוותה למעידה של פולין, הנבחרת החזקה בבית אותה תפגוש ביום שני, אבל הפולנים לא חששו ממשחק חוץ במקדוניה. וזה היה קשישטוף פיונטק, כוכב מילאן שלא הפסיק לכבוש בסרייה A לאורך כל העונה, שנתן לה את הניצחון החשוב והותיר אותה במקום הראשון בבית עם שער בדקה ה-47. בעוד משחק בבית הישראלי, אוסטריה השיגה נקודות ראשונות עם 0:1 על סלובניה.


איי פארו – ספרד 4:1
אף אחד לא הופתע כשכבר תוך שש דקות עלו הספרדים ליתרון, כשאיסקו הרים כדור קרן וראמוס נגח אותו בקלות פנימה. המארחת, שנחשבת לאחת מנמושות היבשת, לא עשתה חיים קשים במיוחד ל"לה רוחה" ובדקה ה-19 היתרון כבר הוכפל משער של חסוס נבאס.




ההפתעה הגיע חצי שעה מפתיחת המשחק, במהלך שהתחיל בקרן של איי פארו. הכדור הגיע לאודמאר פארו, שניסה לנגוח אבל רק הסיט את הכדור לכיוון השער. למזלו, שם חיכה קלאמינט אולסן שהיה נסתר מעיני השוער, והוא הסתובב וכבש שער מצמק. החגיגה של שחקני הנבחרת הקטנה לא נמשכה הרבה זמן, כיוון שבדקה ה-34 איסקו ניסה בעיטה לשער שהלכה לקורה – משם הוסטה אל השוער המקומי טיטור גסטסון שלא הספיק לעשות דבר לפני שהכדור פגע בו וחדר לשער.


עם יתרון של שני שערים, הספרדים חזרו למחצית השנייה בעיקר כדי ליהנות. המאמן ערך כמה חילופים כדי לשמור כוח למשחק נגד שוודיה ביום שני, ובדקה ה-71 השיג חוסה גאיה את ה-1:4 הקליל.


תוצאות נוספות
גאורגיה – גיברלטר 0:3


צ'כיה – בולגריה 1:2


דנמרק – אירלנד 1:1


ליטא – לוקסמבורג 1:1


מונטנגרו – קוסובו 1:1


נורבגיה – רומניה 2:2


שוודיה – מלטה 0:3


אוקראינה – סרביה 0:5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי