לברון בפסגה, דונצ'יץ' רביעי: דירוג השחקנים הטובים ב-NBA

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Jesse D. Garrabrant/NBAE via Getty Images

לקראת פתיחת העונה, ב-ESPN בחרו את 10 הכדורסלנים הטובים בעולם. "המלך" ראשון, הסלובני עקף את קוואי, דוראנט וקרי. ומי נשאר בחוץ?

(גודל טקסט)

כמיטב המסורת בארצות הברית לקראת פתיחתה של עונה חדשה ב-NBA, בתקשורת המקומית מדרגים את השחקנים הטובים ביותר בליגה. היום (חמישי) פורסמה העשירייה הראשונה בדירוג של ESPN ובאופן לא מפתיע, לברון ג'יימס במקום הראשון. ה-MVP המכהן של סדרת הגמר שב לפסגה באיזשהו מובן, לאחר שאשתקד דורג שני על ידי כלי תקשורת בכיר אחר – "ספורטס אילוסטרייטד", מאחורי יאניס אנטטוקומפו.

מיד אחרי לברון שובץ שחקן נוסף מלוס אנג'לס לייקרס: אנתוני דייויס. במהלך הפלייאוף האחרון AD יצר שיח על "העברת השרביט" מידיו של לברון אליו, בזכות הופעות מרשימות מאוד, אם כי בישורת האחרונה ג'יימס הזכיר לכולנו שהוא השחקן הגדול ביותר בדור הנוכחי. במקום השלישי דורג אנטטוקומפו, מי שנבחר ל-MVP של העונה הסדירה בשנתיים האחרונות, אך טרם הצליח להעפיל לסדרת הגמר עם מילווקי באקס.

במקום הרביעי קיבלנו בחירה לא מובנת מאליה: לוקה דונצ'יץ' קיבל את הכבוד ודורג לפני שחקנים בכירים שכבר זכו בלא מעט תארים קבוצתיים ואישיים, כמו קוואי לאונרד (מקום חמישי בדירוג), קווין דוראנט (שישי) וסטף קרי (שמיני), אם כי סביר להניח שב-ESPN לקחו בחשבון שהשניים האחרונים החמיצו את כל העונה שעברה.

דמיאן לילארד במקום השביעי, וג'יימס הארדן וניקולה יוקיץ' במקומות 9-10, סוגרים את עשיריית השחקנים המובילים בליגה הטובה בעולם – לפחות על פי הדירוג המדובר. אגב, אתמול פורסמה הרשת האמריקאית את מקומות 11-50, שכללו כמה הפתעות. קארל-אנתוני טאונס דורג 23, קיירי אירווינג שובץ במקום ה-25 בלבד וחברו החדש של דני אבדיה, ראסל ווסטברוק, במקום ה-36. לעומת השלושה הללו, דווין בוקר הגיע למקום ה-17 וזאיון וויליאמסון נבחר במקום ה-19.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי