וונדרוסובה ובארטי ייפגשו בגמר הנשים ברולאן גארוס

מרקטה וונדרוסובה
מרקטה וונדרוסובה | Clive Brunskill/Getty Images

הצ'כית בת ה-19 הפתיעה בגדול כשניצחה את ג'והאנה קונטה בשתי מערכות, 5:7 ו-6:7. האוסטרלית המדורגת 8 בעולם גברה על אניסימובה לאחר משחק מלא תהפוכות, 7:6, 3:6 ו-3:6 והפכה לאוסטרלית הראשונה במעמד מאז 2010

(גודל טקסט)
חצאי גמר הנשים בטורניר הרולאן גארוס נערכו היום (שישי) ובהם נקבע כי אשלי בארטי ומארקטה וונדרוסובה ייפגשו בגמר. האוסטרלית גברה על ילדת הפלא אמנדה ניסימובה לאחר קרב עיקש מצד האמריקאית בת ה-17. בארטי הוליכה 0:5 במערכה הראשונה, לפני שאניסימובה ביצעה קאמבק אדיר ועלתה ליתרון 0:1 עם 6:7(4) לאחר שובר שוויון. רכבת ההרים נמשכה במערכה השנייה, שבה האמריקאית הוליכה כבר 0:3, לפני שבארטי הפכה את היוצרות והשוותה את תוצאת המשחק עם 3:6. משם האוסטרלית מינפה את המומנטום בדרך ל-3:6 נוסף וניצחון 1:2 שמציב אותה בגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה שלה.


וונדרוסובה הצ'כית הפתיעה את ג'והאנה הקונטה הבריטית עם 5:7, 6:7(2) ועמדה בלחץ כשהאחרונה הגישה לניצחון בכל אחת מהמערכות. וונדרוסובה הפכה לבת העשרה הראשונה שעולה לגמר אליפות צרפת הפתוחה מאז אנה איבנוביץ' ב-2007. "היה משחק קשה ואני שמחה שעמדתי בלחץ והשגתי את הניצחון", אמרה הצ'כית.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי