גורם במכבי חיפה: "הגשנו לטוואטחה הצעה שקשה לסרב לה"

טוואטחה
טוואטחה | ערן לוף

אחרי הפגישה של הבעלים יעקב שחר עם אביו של השחקן, במועדון הביעו אופטימיות באשר לאפשרות שהמגן ישוב לאחר שלוש שנים באיינטרכט פרנקפורט. אלברמן יודיע על פרישה, עתידו של עוואד יוכרע לאחר מחנה האימונים

(גודל טקסט)

יממה לאחר הפגישה בין יעקב שחר לאביו של טאלב טוואטחה, חסן, במכבי חיפה מספרים שהכיוון בהחלט חיובי. מעבר להצעה כספית גבוהה וחוזה ארוך טווח, במועדון הסבירו כי טוואטחה צפוי להיות גורם משמעותי בקבוצה, אחד מכוכביה ומאלו שעליו היא נשענת.

"הצענו לטוואטחה הצעה שקשה לסרב לה", אמרו במועדון, "הבהרנו את הרצון הגדול לראות את טוואטחה פה בשנים הבאות כחלק מהשינוי הגדול והחיובי שעוברת הקבוצה", אמרו בנוסף וטענו כי הם מאמינים שלאחר משחקי הנבחרת תיערך פגישה נוספת, בתקווה שעד אז יסוכמו פרטים מול סוכנו שמנסה עוד למצות את האפשרויות בחו"ל.

בנושא אחר, מי שמעט איבד את מקומו בסגל הרחב בחלק האחרון של העונה הוא החלוץ מוחמד עוואד, שאף הורחק במשחק הליגה מול הפועל חדרה ועתידו במועדון לא ברור. לאורך כל התקופה הבהיר מאמן הקבוצה מרקו בלבול כי הוא מעלה את ההרכב החזק לאותו משחק ועוואד לא היה חלק מהרוטציה, כשלפניו שיחקו שון וייסמן, ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה. בכל מקרה בחיפה טרם קיבלו החלטה לגבי עוואד לקראת העונה הבאה, אך השחקן זוכה להתעניינות רבה מקבוצות בישראל ובכל מקרה צפוי לצאת עם הירוקים למחנה האימונים.

עוד במכבי חיפה, במועדון מתרגשים מערב כדורגל מיוחד אותו ארגן השחקן גל אלברמן. האחרון הזמין להערב את חבריו וכן אנשי התקשורת לשיחה לא שגרתית על כדורגל, במהלכה צפוי להודיע על פרישה וייתכן שבקרוב יצטרף לצוות המקצועי של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי