שאראס: "שיחות ביני לבין קבוצות ב-NBA עדיין מתקיימות"

שרונאס יאסיקביצ'יוס
שרונאס יאסיקביצ'יוס | ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Getty Images

עתידו של הליטאי שזכה לא מכבר באליפות רביעית ברציפות כמאמן ז'לגיריס קובנה עדיין לא ידוע, אך לדבריו הוא עשוי למצוא את עצמו מדריך קבוצה בליגה הטובה בעולם. ממפיס גריזליס וקליבלנד קבאלירס מתעניינות

(גודל טקסט)
בעוד הוא מתכנן את העונה הבאה כמאמן ז'לגיריס קובנה, שרונאס יאסיקביצ'יוס לא שולל מעבר לקבוצת NBA. לאחר שנשאל לגבי עתידו על ידי אתר בארצו, הליטאי האגדי השיב בקצרה: "שיחות ביני לבין קבוצות NBA עדיין נמשכות".


נציגים מטעם ממפיס גריזליס וקליבלנד קבאלירס הגיעו לליטא על מנת לשוחח עם המאמן ה-43. שאראס בעצמו הצהיר מספר פעמים לאורך העונה כי הוא ישמח להישאר בז'לגיריס אלא אם כן תגיע הזדמנות בלתי צפויה. "קובנה נהדרת, רק סיטואציה מדהימה צריכה לצוץ ממקום אחר כדי שאחליף את זה. ז'לגיריס היא ארגון ברמה הגבוהה ביותר", אמר לאתר '15min' הליטאי.


אך ייתכן שההתרוששות של אלופת ליטא מנכסיה העיקריים תגרום למאמן לפזול החוצה. הסנטר ברנדון דייויס כבר עזב לברצלונה, בעוד הפורוורד ארון ווייט טען לאחרונה שהוא קרוב לקבוצת NBA והרכז נייט וולטרס מקושר למכבי תל אביב.




בעונה האחרונה, שאראס הוביל את ז'לגיריס לאליפות התשיעית ברציפות שלה בליגה המקומית לאחר סוויפ 0:3 על ריטאס וילנה בסדרת הגמר והביא אותה לטופ 8 ביורוליג כנגד כל הסיכויים, בזכות ריצה נהדרת של ניצחונות בישורת האחרונה של העונה הסדירה. בנוסף, הוא נבחר למאמן העונה בליטא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי