סילבס לקראת מכבי ת"א: "אפשר לנצח", התלבטות בין שטיין לשחר

אחרי הניצחון על הפועל ת"א בסמי עופר, הפועל חיפה מתכוננת למפגש הקשה נגד האלופה. המאמן: "עומס? כל הקבוצות נמצאות בלו"ז צפוף. נעשה הכל כדי לנצח". דראשווה בספק להתמודדות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון על הפועל תל אביב, הפועל חיפה תערוך היום (שבת) את האימון המסכם לקראת המחזור העשירי בליגת העל, בו הקבוצה מהכרמל תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד מכבי תל אביב.

האדומים-שחורים רחוקים נקודה אחת בלבד מהצהובים, ולפני המשחק ביום שני הקרוב הבעלים יואב כץ ציין בפני שחקני הסגל כי הוא מאמין שהם מסוגלים להפתיע את האלופה, לבטח בכושר שלה העונה. מלבד הבעלים, המאמן חיים סילבס אמר לקראת המפגש: "מגיע למכבי ת"א קרדיט גדול על העלייה לשלב הבא בליגה האירופית, הישג שנתן הרבה כבוד לכדורגל הישראלי".

"אנחנו מאוד מכבדים אותה ויודעים שמצפה לנו משחק קשה. האלופה בטח לא צריכה את הסופרלטיבים שלנו" אמר המאמן והוסיף: "אין יותר מדי מה לדבר, אלא צריך לעבוד. נצטרך לנצל את כל היתרונות והחסרונות ובמשחק ספציפי – אפשר לנצח. עומס לקראת המשחק? מכבי ת"א שיחקה בחמישי ואנחנו ברביעי, ככה שזה הפרש של 24 שעות, מה שלא יעשה הבדל גדול. כל הקבוצות נמצאות בלו"ז צפוף. יהיה משחק קשה מבחינה פיזית ונעשה הכל כדי לנצח" סיכם המאמן.

סילבס. "כל הקבוצות נמצאות בלו"ז צפוף" | לילך וייס

מבחינה מקצועית, על פי האימון המסכם נראה כי חיים סילבס מתלבט האם לעבות את חוליית הקישור ולהציב גם את עידו שחר או להמשיך לתת את הקרדיט לרז שטיין. הקשר אחמד דראוושה לא סיים את האימון אמש ונמצא בספק. השוער יסמין בוריץ' והחלוץ וויליאם אגאדה ימשיכו להיעדר עקב פציעות.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול, מיקי סירושטיין, גיא משפתי, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, רוסלן ברסקי, חנן ממן, רז שטיין (עידו שחר) וקייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי