חשבון האינסטגרם של הפורצת לגמר ליגת האלופות נפרץ

פורצת לגמר ליגת האלופות
קינסי וולנסקי | Gettyimages

הפורץ לפורץ לפטור? אחרי שמספר העוקבים של הדוגמנית שהסתננה לכר הדשא במשחק היוקרתי הגיע ל-2.5 מיליון, היא איבדה שליטה על החשבון שלה ברשת. אך לא לדאוג - 3,000 פוסטרים חתומים שלה יחולקו השבוע ברחבי העולם

(גודל טקסט)
רמת הפרסום של הפצצה הבלונדינית קינסי וולנסקי הרקיע שחקים, לאחר שפרצה אמש (שבת) למגרש בזמן גמר ליגת האלופות כשהיא לבושה בביגוד מינימלי שנשא כיתוב המפרסם אתר מתיחות פרובוקטיביות השייך לבן זוגה, כפי שסיפרנו לכם הבוקר. פחות מ-24 שעות אחרי האירוע, חשבון האינסטגרם של האמריקאית נפרץ.


ההסתננות של וולנסקי לכר הדשא בעיצומו של המשחק היוקרתי גרמה לזינוק בפופולריות שלה ברמה שאפילו היא לא ציפתה לה, כאשר לאחר כחמש שעות הגיעה למיליון עוקבים. למרות זאת, התוכניות של הזוג לזכות להכרה ופרסום בינלאומיים נתקלו במהמורה קשה, לאחר שהחשבון של הבלונדינית, שעד לפני כשעתיים הגיע ל-2.5 מיליון עוקבים (!), נפרץ ואינו נגיש לכל מי שמחפש אותה. וולנסקי פרסמה בטוויטר את החשבון החדש שלה והזמינה את קהל הגולשים לעקוב אחריה.


אם תחפשו תמונות או סרטונים קודמים שהאמריקאית העלתה, תתקלו בהודעה: "התמונה/וידאו הזה הוסר מאינסטגרם". בינתיים, בן הזוג שלה שפרץ בעצמו בעבר לגמר המונדיאל בברזיל 2014, גמר ה-NBA ב-2016 ועוד אירועים נוספים, הבטיח שיישא את היפייפיה שלו לאישה בעקבות הפריצה שלה לכר הדשא במשחק בין טוטנהאם לליברפול. היא מצדה סיפרה שאחרי ששוחררה ממשטרת מדריד היא מרגישה "פשוט מדהים".




מה שבטוח זו העובדה שזוג המותחים המשוגע השיג בדיוק את מה שרצה: לכבוש את הכותרות בכל העולם ובענק. אמנם הם איבדו שליטה על חשבון האינסטגרם שלה, אבל לבן הזוג יש 2.5 מיליון עוקבים והוא הודיע בחשבון שלו שהוא לא מאמין שחברה שלו הגיעה תוך פחות מכמה שעות לאותה כמות שהוא עובד עליה כבר כמה שנים. "החשבון של קינסי נפרץ, אבל אל תדאגו חברים, זאת רק ההתחלה. קינסי תחתום השבוע על 3000 פוסטרים שאתם מוזמנים לרכוש ונשלח אותם לכל מקום בעולם". מסתבר שזו דרכו של העולם המודרני – פרסום בין לילה בזכות אקט פרובוקטיבי, בלונד ואחלה גזרה. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי