עלי הטיס את האקסית לגמר האלופות, אבל גם זה לא עזר

דלה אלי
דלה אלי | Gettyimages

קשר טוטנהאם פירגן לכל משפחתו, לחברים הקרובים ואפילו לזוגתו במשך שנתיים וחצי, אבל לצערו זה לא הספיק מול ליברפול

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בזמן ששחקני ליברפול לא יודעים את נפשם מרוב אושר וממשיכים לחגוג את הזכייה היוקרתית בליגת האלופות, ומלבד הדוגמנית הפרובוקטיבית שפרצה לכר הדשא, ביציע טוטנהאם עודדה לה דוגמנית נוספת, רובי מאה, שבמקרה היא גם האקסית של כוכב התרנגולים דלה עלי.

האנגלי הטיס את רובי מאה, בת זוגו לשעבר ממנה נפרד בחודש ינואר האחרון, ואמר לה שהיא "קמע המזל" שלו והוא פשוט חייב שהיא תגיע לעודד אותו ביציע. אז היא הגיעה, נראתה מיליון דולר ועודדה את האקס.

כזכור, הקשר והאקסית רק בני 23, והפרידה שהתרחשה לפני חמישה חודשיים הגיעה לאחר שנתיים וחצי של זוגיות. כפי שסיפרנו לכם בעבר, עלי סיפר לחבריו הקרובים כי לאחר הזוגיות הארוכה הוא החליט שהוא רוצה לחזור לחיי הרווקות כדי "לעשות חיים". היום, חבריו טוענים כי האנגלי נחוש בדעתו לעשות הכל על מנת לזכות בליבה של היפיפייה חזרה, וחלק ממסע השכנוע היה להזמין אותה למשחק הגמר ולקוות שה "קמע שלו" תעזור לקבוצתו לעשות את הבלתי יאמן.

הקשר האנגלי יקווה שחלק מהניחומים להפסד יהיו תחת זרועותיה של האקסית, בדך לכבוש את לבה שוב. "אולי הוא היה צריך להתרכז קצת יותר במשחק ופחות במי יגיע לעודד אותו" ביקרו האוהדים את אלי לאחר ההפסד. מסתבר שהקשר שכר מטוס פרטי, הטיס את כל משפחתו וחבריו הקרובים ביניהם הדוגמנית שהייתה צמודה אליו ונהגה להגיע לכל משחק ואף חתומה על הרבה יותר ניצחונות מאשר הפסדים.
כנראה שלא מספיק היה שהגיעה לעודד את השחקן, השניים היו צריכים להתקאמבק עוד קודם לכן. למרות ההפסד, המדור מקווה בשביל אלי שלפחות בליבה של הדוגמנית יזכה חזרה.
 

דלה עלי עם רובי מאה בימים יפים יותר. (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי