כדורמים:7:8 לזבולון מול טבעון במשחק הפתיחה בפלייאוף האליפות

טל גרודמן
טל גרודמן | איגוד הכדורמים

בשחזור של גמר הגביע, הקבוצה של טל גרודמן עלתה ל-0:1 במשחק שנערך בבריכה האולימפית שבווינגייט. רוני גרוס בלט עם חמישה שערים. המשחק השני והמכריע: בראשון. 4:4 בין פתח תקווה ואס"א ת"א בקרב על המקום השלישי

(גודל טקסט)

סדרת גמר אליפות הארץ בכדור מים יצאה היום (חמישי) לדרך, כאשר הפועל גוש זבולון של המאמן טל גרודמן עלתה ליתרון 0:1 לאחר שניצחה 7:8 את הפועל קריית טבעון בבריכה האולימפית שבווינגייט. המשחק היה שחזור של גמר גביע המדינה בו ניצחה את אותה היריבה בתחילת העונה. בקרב על המקום השלישי סיימו הפועל פתח תקווה ואס"א תל אביב בתיקו 4:4 במשחק הראשון.

רוני גרוס פתח עם ארבעה שערים רצופים (ובהמשך הוסיף שער נוסף), טבעון חזרה למשחק והשוותה אך שחקניו של גרודמן הצליחו לשמור על היתרון, כאשר המשחק השני והאחרון ייערך ביום ראשון. בשורות טבעון בלט צחי נחמן עם שלושה שערים.

טל גרודמן המאמן המנצח סיכם: "היה קשה אך אני לא מופתע, לטבעון יש אופי. כל השנה הזו הייתה קשה וכך יהיה עד לסיום. נגיע ביום ראשון ונסיים את העבודה כמו שצריך". מושיקו הרשקוביץ' מאמן טבעון היה מאוכזב: " יצאנו פראיירים. אנחנו לא נופלים מהם ולכן אני אופטימי לקראת הגומלין, בעיקר לאחר ההצגה שנתנו בסדרת חצי הגמר נגד אס"א תל אביב. שילמנו על פתיחת המשחק החלשה הערב".


מושיקו הרשקוביץ'. אופטימי (צילום: איגוד הכדורמים)

הבקיעו לזבולון: רוני גרוס 5 שערים, גל חיימוביץ 2 שערים, רדובן לטינוביץ שער אחד.
הבקיעו לטבעון: צחי נחמן 3 שערים, תום גרונדלנד 2 שערים קאי הלוי ונועם אורן שער אחד כ"א


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי