סטויקוביץ' ימשיך בהפועל אשדוד, כהן ייצא להתרשמות בחו"ל

טומיסלב סטויקוביץ'
טומיסלב סטויקוביץ' | הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

השוער הסרבי שנבחר ל-MVP של גמר הפלייאוף, ימשיך בשורות האלופה לעונה שלישית, בעוד ישנם פערים במו"מ מול לנגהאנס. מקשר הנבבחרת מחוזר על ידי מספר קבוצות באירופה

(גודל טקסט)

אלופת המדינה הטריה בכדוריד, הפועל אשדוד, ממשיכה בחגיגות האליפות ההיסטורית וגם מביטה לעבר העונה הבאה. אשדוד לא צפויה להירשם למוקדמות ליגת האלופות, אלא למפעל המשני – גביע האיגוד האירופי – אך בקבוצה מאמינים כי עם ההבטחות לתמיכה של עיריית אשדוד והעומד בראש יחיאל לסרי, תהיה קבוצה איכותית גם בעונה הבאה.

באשדוד כבר החתימו לעונה הבאה את השוער הסרבי המצטיין, טומיסלאב סטויקוביץ', ה-MVP של גמר הפליאוף, שממשיך לעונתו השלישית. באשדוד ינסו להשאיר את מרבית שחקני הסגל, כולל את המקשר הגרמני גאבור לנגהאנס, שסוכנו העלה דרישות שכר גבוהות בשלב זה. משאים ומתנים על הארכת חוזה יתקיימו עם מרבית השחקנים, בהם טל הרשקוביץ ויותם טל שמסיימים חוזים וכמובן עם שחקני הבית המובילים, עומרי קושמרו האחים יוסי וישראל ביטרמן ויתר הצעירים המוכשרים שחזרו מפרויקט גרמניה. שחקן נוסף שחתום בקבוצה הוא הפיבוט שי הרשקוביץ.

ולמרות כל זאת, הקבוצה עלולה להיפרד ממספר שחקנים. דור קלדרון ושרון שלם, משחקניה המרכזיים, מושאלים ממכבי ראשל"צ – וייתכן שיחזרו אליה בעונה הבאה. מקשר נבחרת ישראל אדיר כהן צפוי לצאת בחודש הבא להתרשמות באחת הקבוצות באירופה ואם יזכה לחוזה באירופה, בקבוצה יצרפו זר שלישי 

היו"ר עופר קושמרו אמר על כך: "שלב התהילה הולך ומסתיים, ואנחנו כבר מסתכלים קדימה להמשך העשייה. אנחנו מועדון שקול, ואנחנו לא יוצאים מפרופורציות. אנחנו מקווים לזכות לתמיכה מוגדלת ולמענקים על הזכייה, ולצד זה – ממשיכים בחזון וברצון שלנו לבסס ולקדם את הכדוריד באשדוד, בקרב הצעירים מצד אחד וכמובן בקבוצה הבוגרת. אני צופה למועדון עתיד טוב, ונמשיך לפעול ולגייס סביבו אוהדים רבים שהצטרפו במהלך העונה, וזו ההזדמנות להודות להקהל הרב שליווה אותנו ותמך בנו לאורך כל העונה ובמיוחד בפליאוף, ברגעים הקשים וברגעי השמחה. מבחינת המשך הבנייה, הכל יעשה לפי רצון המאמן אולג בוטנקו אם הגענו להישג הזה, עם מאמן שרוצים שימשיך איתנו לתקופה ארוכה, הוא יקבל את כל מה שהוא צריך, עם כל המעטפת. אני מאמין שנדבר חזק עוד כמה שנים טובות".


קושמרו עם צלחת האליפות. "צופה למאמן עתיד טוב" (הדר ואן קולא)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי