בניהם של לברון ג'יימס ודוויין ווייד ישתפו פעולה בתיכונים

לברון ג'יימס עם ברוני ג'יימס
לברון ג'יימס עם ברוני ג'יימס | Gettyimages

ילדיו של כוכב לוס אנג'לס לייקרס יעברו לבית ספר חדש, לברון ג'וניור ישחק באותה קבוצה עם בנו של אגדת מיאמי היט, זאיר ווייד. גם ילדיהם של סקוטי פיפן וקניון מרטין שיחקו באותו בית ספר בשנה שעברה

(גודל טקסט)
ילדיהם של לברון ג'יימס ודוויין ווייד עומדים לשתף פעולה בתיכון סיירה קניון בקליפורניה, כך לפי דיווח ב-ESPN. לברון ג'וניור בן ה-14 יעבור עם אחיו ברייס הצעיר בשלוש שנים לבית הספר הנזכר לעיל, כאשר על פי הדיווח הסיבה למעבר טמונה בכדורסל.


'לוס אנג'לס דיילי ניוז' דיווח שברוני ג'יימס צפוי להצטרף בסיירה קניון לבנו של דוויין ווייד, זאיר, שיעשה את המעבר גם הוא. בנו של לברון יעלה לכיתה ט', בעוד זאיר ילמד בכיתה י"א. בשנה החולפת היו לא מעט דיבורים על כך שלברון חולם על שנת פרישה שבה ישתף פעולה עם בנו הבכור. 'המלך' בישר על הציוות בין השניים דרך באמצעות סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, ברביעי בלילה.


בשבוע החולף הפך ברוני לאושיית רשת חברתית, לאחר שאביו קרא לגולשים לעקוב אחריו ותוך פרק זמן של 24 שעות מיליון אנשים נענו לקריאה. תיכון סיירה קניון היה בשנה שעברה ביתם של סקוטי פיפן ג'וניור וקיי ג'יי מרטין, בנו של קניון.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everyone welcome the heir to the throne to IG @real_bronny! Told him 3 years ago the summer of 2019 I'd let you him get one. Damn time flies! Hahaha! Anyways let's get Bronny! P.S. Keep y'all hating asses off his comments or we pulling up‼️‼️

A post shared by LeBron James (@kingjames) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי