עאיד חבשי: "מתישהו אהיה חלק מההרכב הקבוע בנבחרת"

עאיד חבשי
עאיד חבשי | אודי ציטיאט

בלם מכבי חיפה ונבחרת ישראל התראיין לרדיו 103FM: "אם נעבוד קשה, אין סיבה שלא נחזור עם נקודות. עשיתי עונה טובה אבל אני עדיין בתחילת הדרך". על בלבול: "מאמן צנוע, מגיעה לו כל מחמאה"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל החלה היום (רביעי) את ההכנות שלה לקראת צמנד משחקי החוץ הקשים נגד לטביה ופולין, במטרה לחזור עם תוצאות טובות ולפחות לשמור על המקום השני בבית במוקדמות היורו. בין השחקנים שיקוו לקבל דקות משחק הוא עאיד חבשי, בלם מכבי חיפה שזומן בפעם השנייה ושותף למשך 14 דקות בניצחון 2:4 על אוסטריה.

חבשי התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103FM וסיפר על ההרגשה לקראת המשחקים: "מחכים לנו שני משחקים קשים מאוד. אין משחקים קלים, וזה בבית שלהם אז לא הולך להיות קל. נצטרך לעבוד קשה כדי לחזור עם תוצאה טובה לארץ ולשמח את כולם, אבל אפשר לעשות את זה. אם נבוא מוכנים ונאמין, למה שלא ניקח נקודות?"

הזימון לנבחרת: "הגעתי מהצעירה והחלום שלי היה להגיע לבוגרת וזה כבוד גדול בשבילי, אני אמשיך לעבוד קשה ומתישהו אני אהיה חלק מההרכב הקבוע בנבחרת".

חבשי.
חבשי. "אני בלם, אז אני צריך להיות חוצפן" (מאור אלקסלסי)

פרץ מאוחר בחיפה: "מגיל קטן תמיד האמנתי בעצמי, אבל יש מאמן שמקבל את ההחלטות. ברוך השם השנה עשיתי עונה טובה אבל מבחינתי אני עדיין בתחילת הדרך. צריך להמשיך בכיוון הזה ולהשתדל להוכיח את עצמי יותר".

אומרים עליו שהוא שחקן חוצפן: "אני בלם אז אני צריך להיות חוצפן, אסור להיות ילד טוב. זה התפקיד שלי, לפעמים במשחקים צריך את זה".

העונה של מכבי חיפה: "לפי איך שפתחנו את העונה, אף אחד לא נתן לנו סיכוי. הכי חשוב זה שהחזרנו את האמון של הקהל אחרי המשבר בתחילת העונה. עלינו למקום שמוביל לאירופה. עברנו דברים לא קלים, עם הצוות ההולנדי ואז אלי גוטמן, ועכשיו דבר כזה זה חשוב מאוד לשחקנים. יש לנו חדר הלבשה בריא ושמח".

עם חבריו.
עם חבריו. "בתחילת העונה אף אחד לא נתן לנו סיכוי" (מאור אלקסלסי)

על מאמנו בכרמל: "כל המחמאות מגיעות לבלבול. הוא מאמן צנוע ועושה את העבודה שלו בשקט, מגיעה לו כל מחמאה. הוא החזיר לנו את הביטחון".

חושב על אירופה: "בכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, אני שחקן של מכבי חיפה ואפתח את העונה במכבי חיפה כי אני תחת חוזה. אני תמיד שואף הכי גבוה שאפשר".

מצפה לקבל דקות בנבחרת: "יש מאמן והוא יחליט מי משחק. אני אשמח לשחק אבל אני צריך לבוא לאימונים ולעבוד קשה, להוכיח למאמן שמגיע לי. אם הוא יחליט שאני משחק, אני אוכיח על המגרש שמגיע לי. אם לא, יש שחקנים מאחרים מספיק טובים שינסו לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי