צפו בתקציר: צ'לסי רשמה הפסד שני ברציפות עם 2:1 לוולבס

הקבוצה של למפארד הובילה משער של ז'ירו (49) ויכלה להעפיל לפסגה, אך פודנסה השווה בשער גדול (66) ונטו קבע מהפך בתוספת הזמן בהתקפה מתפרצת נהדרת

קבוצות: צ'לסי וולבס
(גודל טקסט)

הליגה האנגלית מגיעה ל-1/3 הדרך כאשר הערב (שלישי) החל המחזור ה-13 בפרמיירליג. צ'לסי של פרנק למפארד, שרואה את עצמה כמועמדת לזכות באליפות, שוב אכזבה כשרשמה הפסד שני ברציפות, 2:1 נגד וולבס.

לאחר ההפסד 1:0 באברטון במחזור הקודם, הקבוצה של פרנק למפארד רצתה לחזור למסלול הניצחונות, ואם הייתה מנצחת הייתה יכולה להשתלט לפחות זמנית על הפסגה, אבל זה ממש לא קרה. בינתיים, לפחות על פי היכולת, אליפות היא כן מילה גסה בשורות הבלוז. המאמן עלה בהרכב התקפי כאשר כריסטיאן פוליסיק חזר ל-11 ושיחק עם קאי האברץ, טימו ורנר ואוליבייה ז'ירו במגמה התקפית ברורה, אך שום דבר לא עזר.

הבלוז שלטו בכדור ודחקו את המארחת לשערה, אבל התקשו לייצר מצבים בעשרים הדקות הראשונות. ז'ירו נגח החוצה מעמדה נוחה לאחר כדור קרן (20). פוליסיק ביצע מספר פעולות טובות אך לא הצליח לבשל. כעבור שתי דקות וולבס יצאה קדימה יפה מאוד, נטו בעט חזק מחוץ לרחבה ואדוארד מנדי הדף לקרן. בדקה ה-45 קורט זומה עלה גבוה ונגח למשקוף.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1021976
זומה נוגח למשקוף
This image has an empty alt attribute; its file name is 1021974
ז'ירו חוגג. שער היתרון שלו לא הספיק

בדקה ה-49 הבלוז עלו ליתרון אחרי שבן צ'ילוול הרים מצד שמאל, ז'ירו בעט מהאוויר ורוי פטריסיו היה חייב להדוף את הבעיטה אך הכדור עבר את קו השער והשופט אישר את היתרון – 0:1 לצ'לסי ושער ליגה שני העונה לצרפתי. כעבור שש דקות שער של וולבס נפסל בשל נבדל מוצדק.

המארחת לא נשברה. אדאמה טראורה עלה מהספסל בדקה ה-61 וכעבור חמש דקות הגיע השוויון. דניאל פודנסה ביצע דריבל ענק ברחבה, הטעה שני שחקנים והפתיע את מנדי בבעיטה לפינה הקרובה, 1:1. בדקה ה-72 למפארד ביצע חילוף כפול והכניס את מתיאה קובאצ'יץ' ותמי אברהם במקומם של האברץ שהציג משחק מאכזב וכן כובש השער ז'ירו.

בתוספת הזמן נטו קיבל את הכדור מול זומה, ברח הצידה ושלח בעיטה אדירה לרשת, 1:2 לוולבס שעצרה את כדור השלג אחרי שני הפסדים. צ'לסי המתוסכלת תנסה לנצח את ווסטהאם במחזור הבא.

דניאל פודנסה | Michael Steele/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי