בהפועל חדרה חוששים שלוסיו יעזוב בתום העונה

לוסיו
לוסיו | אודי ציטיאט

הברזילאי אומנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת עם סכום פיצוי, אבל לאחרונה החלה תחושה כי ירצה לעזוב כבר הקיץ. אורי גוטמן הציע שלא להמשיך עם השוער אוסטין אג'ידה וההחלטה לגביו תתקבל עד סוף השבוע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אורי גוטמן מונה אתמול (ראשון) למאמן הפועל חדרה וכבר ערך מספר ישיבות עם ראשי חדרה לקראת העונה הבאה. בשלב הראשוני גוטמן שוחח עם ראשי המועדון על השחקנים מהקבוצה שימשיכו בעונה הבאה וישנן לא מעט סימני שאלה לגבי השחקנים הזרים.

כפי שפרסמנו אתמול, גוטמן הציע שלא להמשיך עם השוער אוסטין אג'ידה ולתת את ההזדמנות לשוער ישראלי דוגמת חביב אוחיון. אג'ידה אומנם סיכם חוזה לעונה הבאה אך זה היה תחת המאמן הקודם ניסו אביטן וכעת יצטרכו ראשי חדרה לקבל החלטה בצוותא עם המאמן החדש. בקרב קברניטי הקבוצה ישנה מחלוקת כאשר מצד אחד מדובר בשוער מנוסה שהוכיח את עצמו העונה אך מצד שני מדובר בפינוי מקום לזר.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא החלוץ הברזילאי לוסיו. השחקן חתום על חוזה לעונה הבאה עם סכום פיצוי של 300 אלף דולר כאשר על פי ההסכם כ-100 אלף דולר שייכים לחלוץ עצמו משמע ואם יסכים לוותר על הסכום יוכל לעזוב את חדרה תמורת 200 אלף דולר בלבד. בחדרה מקווים כי לוסיו ימשיך עונה נוספת אך ציינו כי לאחרונה הברזילאי הביע חוסר רצון להישאר עונה נוספת בקבוצה.


אוסטין אג'ידה עשוי לעזוב למרות הסיכום עם המאמן הקודם (דני מרון)

היועץ המקצועי אורן גולן אף שוחח עם החלוץ ועם נציגיו ואמר: "כרגע נצא כולנו לחופש בכדי לחשוב על העתיד ומקווה שלוסיו יישאר אצלנו ויגיע רעב להצלחת הקבוצה גם בעונה הבאה. בכל מקרה נכבד כל החלטה על פי החוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי