לואיס סוארס שבר שתיקה: "מבקרים אותי מתוך זדון"

לואיס סוארס
לואיס סוארס | Gettyimages

כוכב ברצלונה השיב לביקורות הקשות שהטילו ספק במקצוענותו מכיוון שנעדר מהגמר: "אני נותן 100% למועדון. לא הייתה לי ברירה אלא לעבור ניתוח ולהחמיץ את סיום העונה, לא רציתי בכך"

(גודל טקסט)
חלוץ ברצלונה לואיס סוארס, השתמש ברשת החברתית על מנת להשיב למבקרים ולהדגיש את המחויבות שלו למועדון הקטלוני. לטענתו, הוא נשפט בימים האחרונים על כך שנכנס לחדר הניתוח מספר ימים לפני גמר גביע המלך, בו הפסידה אמש (שבת) ברצלונה 2:1 נגד ולנסיה. החלוץ הביע את אי שביעות רצונו מהדיווחים, אשר להגדרתו היו מתוך זדון והטילו ספק במקצוענות שלו.


סוארס הסביר בהודעתו שהוא שיחק עם כאבים בברך לאורך העונה, אך גם חשף שהסיבה שהניתוח בוצע דווקא עכשיו טמונה בבעיה בריאותית אחרת שגם כך הייתה מובילה להשבתתו: "התחלתי את העונה עם כאבים בסחוס, אך בזכות הצוות הרפואי הנהדר התמודדתי איתם ללא בעיה. הפציעה הנוכחית לא קשורה בכלל לסחוס, אלא לקרע במיניסקוס שנגרם לי בחצי הגמר נגד ליברפול. זו הסיבה שנאלצתי לעבור ניתוח ולסיים את העונה, בניגוד לרצוני".


את המכתב, אותו האורוגוואי פרסם בטוויטר, הוא סיים בהדגשת המחויבות שלו לבלאוגרנה: "מאז שהגעתי, הוכחתי מדי יום שאני מעורב במאת האחוזים, אני נותן הכל עבור הסמל הזה בכל אימון ומשחק כי זה תמיד היה החלום שלי לשחק כאן! תודה לכולם, ואמוס בארסה", סיכם החלוץ את המסר שלו.


Thanks everyone!!!#AlwaysProfessionalpic.twitter.com/vtwqeUc0HG

— Luis Suarez (@LuisSuarez9) May 26, 2019
עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי