עמיר נוסבאום מונה למאמנה החדש של הפועל פתח תקווה

עמיר נוסבאום
עמיר נוסבאום | אתר רשמי

אחרי שלוש שנים כעוזר המאמן של ברק בכר בהפועל באר שבע, המגן שפרש ב-2016 ממשחק פעיל יזכה להוביל קבוצה לראשונה בקריירה: "צפויה לכולנו דרך לא פשוטה, אבל אני בטוח שניצור מועדון מצליח השואף להישגיות"

(גודל טקסט)

מסאי דגו עזב את הפועל פתח תקווה לטובת עירוני קריית שמונה, והיום (שני) הודיעו המלאבסים על מינויו של עמיר נוסבאום למאמנה החדש של הקבוצה, בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

נוסבאום, שפרש ממשחק פעיל ב-2016 אחרי קריירה בעירוני ראשון לציון בה גדל, בקריית שמונה, עירוני רמת השרון, הפועל חיפה והפועל כפר סבא, שימש מאז כעוזר מאמן של ברק בכר בהפועל באר שבע וכעת זוכה להוביל קבוצה כמאמן ראשי לראשונה בקריירה וינסה להוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל, אחרי שהעונה הבטיחה את הישארותה בלאומית חרף הפחתת 11 נקודות בתחילת העונה.

בהודעות שפרסם המועדון בפייסבוק נכתב: "אנו שמחים ונרגשים להודיע על מינויו של עמיר נוסבאום כמאמן הפועל פתח תקוה לעונה הבאה, עם אופציה לעונה נוספת. עמיר סיים קדנציה של שלוש שנים כעוזר בהפועל באר שבע, מתוכן היה שותף לשתי אליפויות והשתתפות במפעלים אירופאים, יביא למועדון מקצוענות, מצוינות וערכים אשר תואמים לרוח המועדון בבעלות הכחולה. עמיר הוא איש צוות שמאמין בעבודה קשה גם כשחקן, גם כעוזר מאמן, והיום כמאמן ראשי של המועדון. אנו מאמינים כי הדרך המשותפת תניב פירות ותעמוד בציפיות הרבות הקיימות".

נוסבאום הוסיף בפנייה לאוהדים "אני מתרגש להגיע להפועל פתח-תקוה. מועדון בבעלות אוהדים מביא עימו מחויבות גבוהה ואחריות. צפויה לכולנו דרך לא פשוטה, אבל אני סמוך ובטוח כי יחד עם הקהל ותמיכתו ניצור מועדון מצליח השואף למצוינות והישגיות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי