אלונה ברקת שרה "אוגו משוגע", הניגרי הבטיח: "אני עוד אחזור"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

הקשר נפרד מבאר שבע אחרי חמש שנים עם 4:0 משפיל למכבי תל אביב: "לא כך רציתי שזה יסתיים, אבל הגעתי לכאן כילד ואני עוזב כגבר"

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו נפרד הערב (שבת) מהפועל באר שבע אחרי חמש שנים מוצלחות עם 4:0 משפיל למכבי תל אביב. "לא כך רציתי שזה יסתיים ואני לא גאה בזה", אמר הניגרי לספורט1 בסיום והוסיף: "למרות זאת, השגנו את הכרטיס לאירופה ובסופו של דבר זה מה שחשוב".

בסיום זכה הקשר לתשואות מאוהדי הפועל באר שבע ואף מהבעלים אלונה ברקת שלקחה את המיקרופון ושרה "אוגו משוגע" כאשר הניגרי הנרגש, שהיה לידה, לא הצליח לעצור את הדמעות. "זה יום מרגש מאוד עבורי. הכרתי המון חברים בבאר שבע, פגשתי קהל מדהים ונתתי את כל מה שיש לי עבור המועדון הזה", הוסיף.

על העונה האחרונה: "היא הייתה רעה מאוד ואף אחד לא גאה בה, אבל ישראל תמיד תהיה הבית השני שלי – אף פעם לא הייתי במדינה שהיא לא ניגריה במשך כל כך הרבה שנים".

רמת הליגה: "אנשים לא יודעים הרבה על ישראל, אבל אני חושב שהליגה פה מאוד אינטנסיבית. יש קבוצות טובות כמו מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל תל אביב. נתתי את כל על הדשא בכל מצב, אולי בגלל זה שרים לי "אוגו משוגע". כולם בבית בניגריה מכירים את ישראל ואין ספק שאני עוד אחזור לכאן".

על עתידו: "אני צריך לחזור הביתה, לנוח שבוע ואז להתכונן לאליפות אפריקה עם ניגריה. אני מקווה שאוכל לעזור שם לנבחרת שלי עם כל הניסיון שצברתי פה בבאר שבע. אני מרגיש שיש לי עדיין הרבה מה להציע ומצפה לעתיד".


התפאורה שהכינו אוהדי הפועל באר שבע לג'ון אוגו (מאיר אבן חיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי