בשבת: דאבל לבאיירן מינכן או זכייה היסטורית ללייפציג?

באיירן מינכן נגד לייפציג
באיירן מינכן נגד לייפציג | AFP

השוורים, שמגיעים לראשונה בתולדותיהם לגמר הגביע, ייפגשו מחר (שבת 20:45, ספורט2) את הבוואריים שיכולים להשלים דאבל ראשון מאז עונת 2015/16. במוקד, משחקם האחרון של ריברי, רובן וראפיניה שהודיעו על עזיבה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

עונה לא קלה עברה על באיירן מינכן, אבל היא סיימה אותה עם אליפות שביעית ברציפות – כנראה הצמודה מכולן – ועם אפשרות לדאבל ראשון מאז 2016. בשביל לעשות זאת היא תצטרך לנצח מחר (שבת 20:45, ישיר בספורט2) את לייפציג, שהעפילה לראשונה לגמר הגביע ותנסה לעשות היסטוריה.

החבורה של ראלף רגניק, שניצבת במקום השלישי בבונדסליגה, הגיעה לשלב חצי הגמר לאחר שגברה בדרך על אאוגסבורג בחוץ, וולפסבורג והופנהיים בבית. מי שצפוי לעלות מחר בהרכב, על רקע השמועות הגוברות על מעבר לבאיירן, הוא כוכב הקבוצה טימו ורנר. החלוץ בן ה-23 שעדיין לא חתם על הארכת חוזהו כשנותרה בו שנה אחת בלבד, עלול לשחק את משחקו האחרון במדי הקבוצה בה הוא משחק בשלוש השנים האחרונות. 

רגניק אמר על ורנר: " בסופו של דבר אני לא בטוח שוורנר יעבור לבאיירן מינכן. אם באיירן היו בטוחים ב-100% בטימו, הם היו יוצרים אתנו קשר כדי להציע הצעה רשמית. כל דבר אחר יהיה אפשר לפרשו כלא טבעי מבחינתה של באיירן, במיוחד לאור העובדה שיש לנו יחסים טובים אתם. העמדה שלנו לגביו ברורה, אנחנו לא רוצים שהוא שהוא יתחיל את העונה האחרונה שלו בחוזה לפני שהוא חותם על ההארכה".

טימו ורנר. גם יונייטד וליברפול התעניינו בו (Gettyimages)
טימו ורנר. גם יונייטד וליברפול התעניינו בו (Gettyimages)

מנגד, הבווארים מגיעים לגמר לאחר האכזבה בשנה שעברה, אז הפסידו לפרנקפורט. באיירן הודיעה כי שלושת משחקניה הוותיקים, אריאן רובן, פרנק ריברי וראפיניה יעזבו את הקבוצה בקיץ וצפויים לקבל דקות אחרונות במדי הקבוצה. שלושת השחקנים שזכו בכל תואר אפשרי במדי הקבוצה ירצו להעניק מתנת פרידה מושלמת בדמות הגביע הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי