עורף בטוח: חמשת שחקני ההגנה המשתלמים ביותר בליגת החלומות

ננאד צבטקוביץ' חוגג | לירון מולדובן

התקציב הולך להיגמר ואתם לא יודעים את מי להכניס לנבחרת שלכם? הנה לכם שחקני החלק האחורי שהכי כדאי לכם להשתמש בהם. הירשמו לליגת החלומות של ספורט1 ותוכלו לזכות בפרסים שווים בכל שבוע

(גודל טקסט)

בלעדי למשתמשי האפליקציה: היכנסו לליגת החלומות של ספורט1, הרכיבו קבוצה ותוכלו לזכות בפרס חדש בכל שבוע!

עוד לא פתחתם קבוצה בליגת החלומות של ספורט1? אף פעם לא מאוחר מדי. בכל שבוע יש לכם הזדמנות לנסות את מזלכם ולזכות בפרסים שווים במיוחד. החוקים פשוטים מאוד – לרשותכם תקציב של 125 מיליון שקלים לבניית הסגל של 15 שחקנים הכולל 11 בהרכב הפותח ועוד ארבעה מחליפים, שיוכלו לשרת אתכם למחזורים הקרובים – מעבר לכך אין כל הגבלה למערך בו תרצו לשחק ולמספר השחקנים באותה קבוצה.

מדי מחזור נספק המלצות שונות בנוגע לבחירת שחקני ההרכב שלכם. אחד הסודות הגדולים להצלחה ולניקוד גבוה הוא פגיעה בשחקני ההגנה – וכעת החלטנו להציג בפנים את חמשת שחקני ההגנה המשתלמים ביותר, אשר מחירם יחסית זול ועד כה מספקים עונה מרשימה.

מונטרי קמאהני (מגן שמאלי) – מ.ס אשדוד

שווי: 6 מיליון

אשדוד היא ללא ספק אחת מהקבוצות המרעננות בליגת העל העונה, והגנאי מתחיל להראות סימנים של פריצה עם יכולת מצוינת ושני בישולים. בגיל 20 בלבד, במועדון מעיר הנמל מאמינים שיעשו עליו אקזיט בסיום העונה או הבאה לקראת מעבר לחו"ל, בדיוק כפי שעשו בעבר עם לאונרד אווסו, סמואל אלאבי ואחרים. קמאהני ללא ספק יכול להיות תוספת טובה להרכב שלכם.

מונטרי קמהאני | אודי ציטיאט

ננאד צבטקוביץ' (בלם) – מ.ס אשדוד

שווי: 7.5 מיליון

שחקן נוסף מהקבוצה הנהדרת של רן בן שמעון. הסרבי בן ה-24 נראה כמו אחד הטובים בעמדתו בליגה ועוד בינגו של האשדודים, עם משחק גובה נהדר ובנוסף – כבש כבר שני שערים העונה בליגה. הוא מהמובילים בליגה במספר מאבקי אוויר מוצלחים ובלימת איומים, וכבר קיבל לא מעט מחמאות ממאמנו שדיבר בעיקר על האופי המיוחד שלו.

מוחמד הינדי (מגן שמאלי) – מכבי פתח תקווה

שווי: 6 מיליון

ללא ספק – מדובר באחת מהתגליות הגדולות של העונה. השחקן בן ה-25 לבש בעונה הקודמת את מדיה של מ.ס כפר קאסם, הרשים וקיבל הזדמנות אצל העולה החדשה לליגת העל, שנראית כמו אחת הקבוצות החזקות ביותר בישראל כיום. הינדי מציג יכולת פשוט מצוינת שגורמת לתהיות האם מגיע לו לקבל זימון לנבחרת ישראל. הוא בישל פעמיים, כבש שער אחד ועושה רושם פנטסטי.

מוחמד הינדי | דני מרון

רז מאיר (מגן ימני) – מכבי חיפה

שווי: 7 מיליון

האיש שהדיח את ארנסט מאבוקה מההרכב של ברק בכר תפס מקום של קבע ב-11 ומשתפר ממשחק למשחק. בעל כושר גופני יוצא דופן – אין התקפה של מכבי חיפה שלא תראו אותו בעמדה קדמית, ובאותה מידה לא תתפסו אותו מפקיר את ההגנה. עם שני בישולים העונה ויכולת לא רעה בכלל – ייתכן כי זו עונת הפריצה של מאיר בן ה-24, והוא בחירה יותר מראויה לנבחרת שלכם.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

אורי דהן (בלם) – קריית שמונה

שווי: 6 מיליון

אחד מבלמי העתיד של הכדורגל הישראלי, שפרץ בעונה הקודמת, נראה אפילו טוב יותר העונה ובגיל 21 מסתמן כאחד השחקנים הבולטים בעמדתו. הוא גם בישל שער אחד העונה ואפילו כבש שער אחד גדול מול מכבי נתניה בביצוע שלא היה מבייש שום חלוץ, אך לצערו הוא נפסל. בדרך לזימון המיוחל לנבחרת הבוגרת – דהן הוא בחירה זולה ומצוינת להרכב שלכם.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי