לוזון יתחיל גם נגד חיפה ביציע, בריבו: "אסור להיות פזיזים בהגנה"

מאמן מכבי פ"ת יירד לקווים רק בדקה ה-15: "זה עוזר לי להסיק מסקנות ולקבל החלטות טובות יותר". החלוץ ימשיך בחלק הקדמי לצד עבדה ואינברום: "הם איכותיים וקטלניים בהתקפה, אבל אנחנו מגיעים לנצח"

(גודל טקסט)

מעטים האמינו לפני פתיחת העונה כי המפגש בין מכבי פתח תקווה למכבי חיפה (שבת החל מ-19:45, ישיר בספורט1) יוגדר כ"משחק עונה", אך העולה החדשה החלה את ליגת העל בסערה והחניכים של גיא לוזון יארחו את הירוקים במטרה להוכיח שהם ראויים להיות בליגה של הקבוצות הגדולות.

אחרי ההפסד לנתניה במחזור שעבר, המאמן גיא לוזון התייצב למסיבת העיתונאים המסורתית ודיבר לקראת ההתמודדות מול הקבוצה אותה אימן בעבר: "אני צופה מחר משחק בין שתי קבוצות שרוצות ושואפות לנצח, אני בטוח שיהיה משחק קצבי עם לא מעט שחקנים מוכשרים. אנחנו מתאמנים קשה ועובדים כדי להשתפר ולהרים את הרמה שלנו. אנחנו לא מסתפקים באיכות או ברמה שהצגנו במשחק האחרון".

על כך שלאחרונה הוא מתחיל את משחקי קבוצתו ביציע: "ברבע השעה הראשונה אני יושב למעלה. התנאים מאפשרים זאת בקלות כי אין קהל ואתה יכול לשבת ביציע ולראות את הדברים איך שאתה רוצה. הסיבה לא קשורה לתוצאה כזאת או אחרת אלא שברבע השעה הראשונה אני רואה את הפריסה שלנו ואת הדברים שדרשתי מהשחקנים. איפה אני דורש מהשחקנים להיות הגנתית והתקפית ואז אני יכול לתקן. אני רואה גם את הפריסה של היריבה לעומת שלנו, מסיק מסקנות מכך וזה מידע שעוזר לי להחליט טוב יותר".

גיא לוזון | אודי ציטיאט

החלוץ תאי בריבו, שנמצא בכושר טוב, דיבר גם הוא לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים למשחק מחר כמו לכל משחק. הצוות המקצועי מכין אותנו טקטית, עורך לנו וידאו עלינו ועל היריבה ואנחנו מגיעים לקחת שלוש נקודות ולנצח. מכבי חיפה מאוד איכותית וקטלנית בהתקפה. אסור לנו לעשות טעויות שטותיות ולהיות פזיזים בהגנה".

מבחינה מקצועית, לוזון מתכנן לשמור על אותו הרכב שהפסיד למכבי נתניה 3:2 במחזור שעבר, אך הציג משחק טוב. ליאל עבדה, שלא התאמן ביום רביעי עקב רגישות בשריר האחורי, התאמן באופן רגיל ביומיים האחרונים וימשיך בהתקפה לצד אור אינברום ובריבו. "הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו נגד נתניה. טעויות הן חלק מהמשחק", הבהיר לוזון.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, ארד בר, נאור סבג, ליאל עבדה, אור אינברום, תאי בריבו.

תאי בריבו | אודי צטיאט
עוד באותו נושא: גיא לוזון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי