ריאל מדריד ירדה מיוביץ'. וראן הודיע: "אני נשאר בקבוצה"

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gettyimages

דיווח בספרד: פרנקפורט העלתה את דרישותיה למאה מיליון יורו והבלאנקוס החליטו לוותר. הבלם אישר שימשיך: "אחזור ליכולת הרגילה שלי". בנזמה נבחר לשחקן העונה על ידי האוהדים. וגם: מי הגלאקטיקו המועדף?

(גודל טקסט)
ריאל מדריד סיימה את עונת 2018/19 בקול ענות חלושה וכבר מתכננת את העונה הבאה, כשהמאמן זינדין זידאן רוצה לעשות שינוי נרחב בסגל. אחד השמות החמים היה החלוץ המצוין לוקה יוביץ' שרשם עונה מעולה במדי איינטרכט פרנקפורט במהלכה כבש 27 שערים. בגרמניה דווח בשבוע שעבר שהחלוץ יחתום בריאל מדריד ממש השבוע, לאחר שפרנקפורט תסיים את העונה בגרמניה, אלא שהיום בספרד פורסם דיווח אחר לגמרי.


לפי הדיווח בתוכנית הטלויזיה "Jugones", שבישרה בזמנו על חזרתו של זינדין זידאן לריאל מדריד, הקבוצה הגרמנית הציבה תג מחיר גבוה בהרבה ממה שסוכם – לא פחות ממאה מיליון יורו, והבלאנקוס, שציפו לצרף את החלוץ הצעיר בתמורה ל-60 מיליון יורו – החליטו לרדת מהעסקה. יוביץ' הוא בדיוק השחקן עם הפרופיל שהצרפתי מחפש, שחקן צעיר (בסה"כ בן 21) שיכול לשחק במספר עמדות בהתקפה, אך כרגע אין עסקה. סוכנו של החלוץ אמר אתמול: "אין הסכם עם ריאל מדריד. יש הרבה קבוצות גדולות שרוצות אותו, נראה".


עוד בריאל מדריד, הבלם רפאל וראן, שהיה ספק לגבי עתידו במועדון, הודיע בראיון ל"מארקה": "אני נשאר בריאל מדריד בעונה הבאה. אני בטוח שנחזור קבוצה חזקה יותר, אנחנו צריכים בנייה מחדש, זה סופו של מחזור. הייתה לי עונה לא טובה. בשנה הבאה תראו את וראן האמיתי".





בינתיים, עוד בבירת ספרד, ב"מארקה", עיתון הספורט הגדול במדינה המקורב לריאל מדריד, קיימו סקר אוהדים ענק עם שאלות על שלושת המאמנים שעמדו על הקווים, הביצועים של שחקני הסגל, רשימת השחקנים המושאלים וגם על חיזוק לעונה הבאה. הסקרים גרפו מעל 330 אלף הצבעות. המאמן זידאן כבר אינו קדוש וספג לא מעט ביקורות. 78% מהנשאלים הצביעו שהצרפתי לא שיפר את הקבוצה ומבין שלושת המאמנים הוא דורג אחרון לגבי ביצועיו – סנטיאגו סולארי קיבל 44% במקום הראשון, ז'ולן לופטגי שני עם 36% ובמקום השלישי זידאן עם 20% בלבד. מעבר לכך, 54% טענו שזידאן טעה ביחס כלפי גארת' בייל שלא שיחק אפילו לא דקה אחת במחזור הסיום וכך לא יכל להיפרד. גם לנשיא פלורנטינו פרס היו לאוהדים לא מעט טענות ו-88% מהם כתבו שקיבל החלטות איומות.


האוהדים רוצים לראות שחקני רכש בכל העמדות במגרש להוציא את עמדת השוער שם 73% הצביעו שלא צריך לצרף שוער חדש. 52% הצביעו שקיילור נבאס צריך להיות השוער הראשון. 92% רוצים לראות שחקני הגנה חדשים ובקישור ובהתקפה המצב אפילו ברור יותר עם 96% הצבעות. מבין המושאלים שיכולים לחזור לריאל מדריד, 28% מהאוהדים רוצים לראות את חאמס רודריגס חוזר, ובמקום השני נמצא ההונגרי מרטין אודגור עם 19%.


לגבי שחקני הרכש, 89% רוצים לראות את אדן הזאר בקבוצה והוא הגלאקטיקו המועדף, כשלוקה יוביץ' עם 83%. פול פוגבה קיבל את האחוז הנמוך ביותר (59%). כריסטיאן אריקסן שלישי עם 75% וניימאר עם 66%. מנגד, השחקנים שקיבלו הכי הרבה ביקורות הם גארת' בייל במקום הראשון, כצפוי, עם 92%. במקום השני מרסלו עם 87%, איסקו שלישי עם 78% ומרקו אסנסיו רביעי עם 77%.




בנושא אחר, קארים בנזמה נבחר לשחקן העונה של האוהדים (הבחירה נעשתה ברשתות החבריות). החלוץ כבש העונה 30 שערים ובישל עוד שבעה ב-53 משחקים. הוא נבחר לשחקן המצטיין בחודשים נובמבר, ינואר, מרץ ואפריל. בנזמה אמר: "אני שמח מאוד כי זו הפעם הראשונה שאני זוכה בפרס הזה במועדון הכי טוב בעולם, אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה, אני יודע שעברנו עונה לא קלה, אבל אנחנו הולכים לחזור חזקים יותר במטרה לזכות בכל התארים בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי