מכבי ת"א ניצחה 71:77 את נהריה במשחק לפרוטוקול בלבד

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עומרי שטיין

קבוצתו של אלפסי כבר הבטיחה את הישארותה, הצהובים של ספרופולוס הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה וניצחו בעין שרה גם במחזור הסיום לפני הפלייאוף

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 והאחרון של העונה הסדירה בליגת ווינר סל הגיע ובתום המפגש הראשון, ולמעשה היחיד שלא השפיע דבר על הטבלה, ניצחה המוליכה מכבי תל אביב 71:77 בעין שרה את עירוני נהריה, שבשבוע שעבר הבטיחה את הישארותה וסיימה את העונה בצורה מכובדת.

היה זה ניצחונה השמיני ברציפות של האלופה, שכבר ברבע הראשון רצה 0:11 בהובלת ג'ייק כהן והגבוהים אלכס טיוס וטאריק בלאק וגם בפתיחת המחצית השנייה העבירה הילוך כדי להכריע את ההתמודדות. המארחים עוד ניסו לחזור ברבע האחרון ואכן ניצחו את הרבע בתוצאה 14:23, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי לאור הפער שפתחו האורחים קודם לכן. ובכל זאת, נהריה, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, נפרדה מאוהדיה עם תצוגה נוספת שבוודאי סיפקה את יושבי האולם.

לטיוס היו 14 נקודות והוא סיים כקלע המוביל של קבוצתו, כהן ובלאק הוסיפו 12 נקודות כל אחד – לבלאק גם היו 11 כדורים חוזרים – ואילו אריק גריפין וטרי אלו עם 13 נקודות כל אחד ניסו להפוך את הקערה על פיה בחצי השני עבור קבוצתו של אריק אלפסי. 

קלעו לעירוני נהריה: אריק גריפין וטרי אלן 13 נקודות כל אחד, בן אלטיט ואנתוני בארבר 11 כ"א, יפתח זיו וניב משגב 5 כ"א, איגור נסטרנקו 4, דגן יבזורי, מייק הנרי ותומר כהן 3 כ"א.

קלעו למכבי תל אביב: אלכס טיוס 14, טאריק בלאק וג'ייק כהן 12 כ"א, סקוטי ווילבקין 11, ג'ון דיברתולומיאו 9, ג'וני אובראיינט 8, יובל זוסמן 4, אנג'לו קלויארו 3, דני אבדיה ומייקל רול 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי