אביטן: "הכי מתוק שיכול להיות". רפואה לא הגיע לעמדת הראיונות

ג'אבר סידר לסכנין 0:1 בק"ש בדקה ה-93, מאמנו: "יש לי מחליפים שראויים לפתוח". כובש שער הניצחון החמיא לכיאל: "מקצוען, לומדים ממנו המון". המאמן המפסיד טען שהוא צרוד ושלח את עוזרו

(גודל טקסט)

ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים לבני סכנין המשתפרת, שגירדה הערב (ראשון) 0:1 סופר דרמטי בקריית שמונה משער גדול של המחליף עטאא ג'אבר בדקה ה-93. הקשר, שנכנס על חשבון בירם כיאל לקראת הסיום, ניצל הדיפה רעה של השוער המארח דזוגאס ברטקוס ושיגר פצצה לרשת העליונה שהעמיקה את המשבר של קובי רפואה, שסופר כבר ארבעה הפסדי ליגה רצופים.

המאמן המאושר ניסן אביטן סיכם: "זה הכי מתוק שיש. לא שיחקנו כדורגל גדול, אבל היינו טובים ברוב דקות המשחק. לא היינו מספיק מרוכזים מול השער והבקענו אולי בבעיטה הראשונה למסגרת, אבל כשאתה מתחת לקו האדום אתה רוצה את הנקודות. היינו נחושים, נלחמנו ושמרנו את קריית שמונה כמעט ללא מצבים לאור כך המשחק".

על החילוף שניצח את המשחק עבורו ועבור סכנין: "כמו שכבר אמרתי, יש לי סגל טוב ושחקנים מחליפים שראויים להיות בהרכב פותח. אני עושה קצת רוטציה ומנסה לאזן, אבל אני מצפה משחקנים ברמה של עטאא לעשות את ההבדל כשהם עולים וזה בדיוק מה שהוא עשה היום. יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת מהמשחק הזה, אך גם לא מעט מה לשפר".

עטאא ג'אבר, איהאב שאמי | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

על כך שהקבוצה לא שיחקה לאחרונה בעקבות דחיית המשחק נגד בית"ר: "הקשיים והבעיות רק מחזקים אותנו, אנחנו מועדון משפחתי ואנחנו לא נותנים לשום דבר להפריע לנו. מאז שהגעתי הדברים הולכים לנו בצורה טובה ואנחנו רוצים להמשיך כך. פלייאוף עליון? אנחנו לא רוצים להתבלבל אלא להיות צנועים ולעשות את העבודה שלנו בשקט".

כובש שער הניצחון עטאא ג'אבר: "כמובן שלא ידעתי שזה יקרה, אבל האמנתי שאנצח את המשחק. קראתי את המהלך, ראיתי את השחקן שלהם מנסה לחסום את הבעיטה למטה, אז ידעתי שאצטרך לבעוט למעלה ואני מאושר שזה נכנס בדיוק במקום הנכון. אני שמח בשביל הקבוצה. כל שחקן רוצה לשחק 90 דקות בכל משחק, אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לקבל את זה ולעבוד קשה. אעשה הכל עבור הקבוצה ואני שמח שאני עולה ועוזר".

על ההשפעה של בירם כיאל על הקבוצה: "חוץ מזה שהוא שחקן נהדר ואישיות מדהימה, הוא עוזר לנו ומשפר אותנו על המגרש ומחוצה לו, אנחנו לומדים ממנו המון. הוא מקצוען שמגיע לפני כל השחקנים ומכוון אותם באימונים ובמשחקים".

המאמן המפסיד קובי רפואה טען שהוא איבד את מיתרי הקול ולעמדת הראיונות הגיע עוזרו, נמרוד קוסטיקה, שאמר: "קובי לא מרגיש טוב, הוא צרד והעדיף שאדבר במקומו. רצינו לעצור את כדור השלג אפילו עם תיקו, אבל חוסר ריכוז של שניה אחת, חבל. השיפוט הוא לא הסיבה להפסד, אבל היו שריקות קטנות שהיו יכולות לשנות את המשחק. נקלענו למשבר, מנסים לעשות שינויים במסגרת הסגל שיש לנו. כרגע זה לא עובד, אבל אני מאמין שנחזור לעצמנו. חשוב לצבור נקודות גם כשאתה לא משחק טוב. היה רשום על המשחק הזה 0:0 וספגנו משום מקום. זה הכדורגל. סכנין ניסתה לעקוץ והצליחה".

יואב הופמייסטר, אורי דהן מאוכזבים | מאור אלקסלסי
קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי